Deugt hij eigenlijk wel?

Naja, ik en een jongen vonden elkaar echt heel erg leuk enzo. We zijn voor elkaar gemaakt en dat weet ik ook zeker, maar de laatste paar weken doet hij vreselijke dingen en ik maakte me zorgen om 'm, dus ik zei 2 dagen geleden tegen hem:
‘‘pas je alsjeblieft een beetje op jezelf? Ik geef echt om je’’
En toen zei hij: ‘‘Ik blok je, dag’’
dus sindsdien heeft hij me geblokt van msn & verwijderd/geblokt van hyves. En ik weet de reden niet eens.
En ik hielp 'm altijd, want hij is ernstig ziek en heb m geholpen toen ie naar het ziekenhuis ging en hij moest ook naar een psycholoog, waarbij ik hem ook heb geholpen. En hij vertelde altijd alles eerst tegen mij dan iemand anders, zelfs z’n beste vrienden…
naja ik stuurde hem toen een mail, om te vragen waarom ie me had geblokt enzo, maar ik kreeg niks terug. Naja, ik wil hem niet vergeten, na alles wat we hebben meegemaakt. Ik vind het gewoon hartstikke lullig van hem, maar ik weet niet meer wat te doen? =(

Praat in real life met hem.

Hij is je toch niet waard als ie zo tegen je doet?
Ik zou niet meer mailen want dan voelt ie zich alleen maar belangrijk.

Gaat met hem praten

Tsja, misschien is ie er klaar mee?
En vindt ie je toch niet zo leuk als je dacht?
Het hoeft niet zo te zijn, maar iemand blokken is niet hard to get.

Ghehe was dat maar zo makkelijk, hij woont aan de andere kant van Nederland…

Als hij niet eens reageert, is die je niet waard.
Maar aan de andere kant kan hij ook heel erg in de problemen zitten en er niet over willen praten…
Ga eens bij hem langs?

Nope, hij deugt niet. Heel raar dit, zou ik ook niet pikken =O Zonder reden…

je kan niet meteen zegge dat hij niet deugt.
want misschien is er wel iets aan de hand etc.
bel hem?
als hij niet opneemt bel anoniem ofzo?

Vreemd
Inderdaad bellen, en dan onbekend, of nogmaals een lange mail sturen. Anders weet ik het ook niet…

Het kan ook best zijn dat zijn msn is gehackt, was bij mij ook een keer.
Of dat er iets is en dat ie het moeilijk vind het je te vertellen.
Ik zou zeggen pak de trein en ga naar hem toe.

als je zoveel om hem geeft… dan zou ik echt gewoon langs gaan bij hem :wink:

Misschien is die niet psychologisch in orde en misschien is die ziek.
Maar dat betekent dan echt niet da tje het zo maar hoeft te pikken… Je hebt altijd voor hem klaar gestaan en dit krijg je dan terug…

Ik zou hem nog eens kan geven voor uit te leggen door naar hem toe te gaan… aangezien je dat niet kan (vraag ik me trouwens wel af hoe je hem kan helpen toen die naar het ziekenhuis ging + psycholoog??) zou ik als ik jou was hem bellen? Want ja het lijkt me sterk maar het zou kunnen dat die dat móest zeggen bv van zijn moeder of dat vrienden een lolletje uithaalde ofzo het lijkt me sterk maar er kan altijd een reden zijn. Ik zou hem dus opbellen en wanneer die niet normaal doet zou ik als ik jou was hem eens de waarheid zeggen, dat je altijd voor hem klaa rhebt gestaan etc en dat je dat dan terug krijgt etc.

Misschien heeft hij het idee dat je hem te veel als een probleemgeval/ iemand die hulp nodig heeft ziet, waardoor hij zich opgelaten voelt.

Proberen nog een paar keer contact te zoeken, mits hij niet (zoals jij wil) reageert dan verdient hij je niet.

hij zit teveel inde knoop met zich zelf of hij dacht jij woont zo ver weg dat is niet goed van me om daar van te houden en dacht laat ik boos doen ofzo

Ik denk gewoon dat er iets gebeurd is waardoor hij gewoon niet meer met je wilt/kan praten. Ik zeg, laat m maar even. Als hij je wilt deblokkeren doet hij dat wel. En anders ja… Je kunt iemand niet dwingen met je te praten.

Geef hem even de tijd. Blijkbaar heeft hij heel even tijd alleen nodig :slightly_smiling_face: Als hij na een week of 2 nog steeds niet van zich laat horen kan je um idd bellen… :slightly_smiling_face:
Ik weet niet hoe goed je hem kent & of je z’n ouders kent, maar anders kan je inderdaad de trein pakken en langs gaan :slightly_smiling_face:

Trek niet te snel de conclusie dat hij niet deugt, psychische stoornissen oid kunnen rare dingen met je doen :slightly_smiling_face: