Detoxen

Hey iedereen :slightly_smiling_face:
Ik zou graag eens ‘detoxen’. Ik heb hier al veel over gehoord en gelezen en zou het graag eens proberen. Heeft er dit al iemand geprobeerd? Tips, is het aan te raden, hoe moet je dit juist doen,…?

Ik wil het ook graag een keer doen, maar ik denk dat het voor mezelf makkelijker vol te houden is in de zomer dan in de winter, dus ik wacht nog een half jaartje haha.

Ik wil dit ook graag gaan doen! Ik heb zelf een chronische darmziekte en ik heb altijd gezeur met mijn stoelgang. Ik zou graag willen dat dit gewoon allemaal beter en soepeler gaat lopen zodat ik er gedurende dag minder last van heb.
Na zo een detox periode wil ik zelf ook graag beginnen met afvallen. Maar ik weet zelf ook niet zo goed hoe je met zoiets moet beginnen dus handig topic!

Ik wil er zelf ook meer over weten indd. Ik volg veel fitness accounts op instagram enzo en zie dat best vaak langskomen en vraag me steeds wat het nou precies inhoudt. En zou graag ook willen weten of je het zelf zou kunnen. Al zou ik kunnen begrijpen dat je er wel goede begeleiding mee moet hebben.

Ik zie het nut er niet van in. Alles wat je afvalt is voedsel en vocht gewicht wat erna dus weer aankomt. En ik krijg dan denk ik ook te weinig binnen aangezien ik in het algemeen al veel moet eten door fitness. En ik dacht dat jij ook aan krachttraining deed?

Als je ook krachttraining doet, is het dan niet aan te raden? Krijg je dan te weinig voedingsstoffen binnen? Heb jij het al geprobeerd?

Als je krachttraining doet moet je extra eten voor je spieren. En als je alleen op noten, groente en fruit een dag leeft kom je wel wat tekort.

Niet iedereen doet het voor het afvallen, daarvoor zou ik het zelf iig niet doen. Meer ter ontgifting en reiniging van binnenuit. Maar ik weet niet goed of het echt werkt?

Ja, dit. Ik heb zelf wat darmproblemen en ik denk dat een reiniging van je darmen wel kan helpen tegen je klachten.

Er bestaan ook flesjes waarvan je dagelijks een kleine hoeveelheid bij water moet doen. Zou zoiets werken?

Ik doe het in de zomer geregeld en het is echt wel aan te raden.

reclame

Even off topic: Ik lees dit overal, kan je ajb gewoon reageren en je reclame voor je houden?

Sorry, ik heb geen ervaring met detoxen, maar wil er wel graag meer over weten dus ga nu even lezen in dit topic, moest alleen even mijn ergernis kwijt!

inderdaad, ik doe het niet om af te vallen. Ik wil het gewoon eens proberen omdat ik er al veel positieve commentaren over heb gelezen.
Vandaag heb ik een zo’n flesje gekocht, dagelijks moet je er een kleine hoeveelheid bij in water doen. verder moet je zorgen dat je genoeg drinkt. Ik ben benieuwd wat het als resultaat zal geven… Ik hou jullie op de hoogte!!! :slightly_smiling_face:

Je valt sws af omdat je niet vast eet. Maar ik bedoelde het niet afvallen gericht.

kun je daarnaast wel gewoon eten? en smaakt het vies?

Ik wil ook wel detoxen, zou alleen niet weten hoe en hoe ik dat combineren met mijn drukke leven!