Destine

Hee ik vroeg me af of iemand de band Destine kent?
Ze zijn (nog) niet zo bekend maar hebben al 100 keer opgetreden.
Ik heb ze gisteren gezien in het voorprogramma van Leaf en ik vind ze echt helemaal geweldig. Na de show ook nog even met ze gepraat, en ze zijn nog aardig, grappig en knap ook :stuck_out_tongue: Nouja Robin vind ik in ieder geval knap.

www.destine.nl
www.destine.tv

Als je wilt luisteren; de EP is gratis te downloaden op de website (music)

Het zou best eens kunnen dat mijn vent deze band onder zijn mengtafel heeft gehad… hij is geluidstechnicus namelijk :relieved:

Jaa Destine is wel vet! Last Scene Of A Plane Crash <3

Jaaa echt een leuk nummer!

Ja ze zijn vet leuk :wink::grinning:

jaa dat was mn leraar xD
die toetsenist dan

Lucky you!

Ze hebben wel aardige nummers ja :]

lol ja al een paar jaar eigenlijk, alleen ik luister het niet echt.
heb nog een ep ofzoiets whatever hier liggen, oh en live gezien uiteraard.

Destine was toch het voorprogramma van Fall out boy vorige week? Was wel leuke muziek, dan heb ik ze dus live gezien :relieved:

haha kreeg gewoon aardrijkskunde van 'm
krijg trouwens nog 2lessen :stuck_out_tongue:
't is tbh helemaal niet anders dan andere leraren, alleen 1 les alle filmpjes van zn band gezien.

een vriendin van me kent ze heel goed.
ik een beetje.
ze heeft ook iets met hubrecht gehad…

Ja dat waren ze ja :stuck_out_tongue:

ze hebben wel leuke nummers

Hubrecht is homo

ik heb ze eenmaal ‘live’ gezien (lees tijdens utrechtse popronde, moest door de band het cafe binnen, vervolgens doorschuiven tot achterin het cafe waardoor we niks meer zagen en vervolgens, om de trein te halen, helemaal weer door het publiek naar voren kruipen, door de band heen het cafe weer uit)

Is wel grappig, de zanger zat ooit in de band five years later en de bassist van die band, dirk-jan, zie ik regelmatig met andere bandjes optreden. Nu speelt dirkjan in de band van de vriend van een van mn beste vriendinnen (Diesel Disko)

zij zijn echt te gek

ik kende ze nog niet zo goed, maar een vriendin is fan van ze, dus ik ga met haar naar een concert. ze hebben wel goede nummers vind ik. =]

Kwalitatief goede band ja! Ik heb de members laatst ook gesproken en ze zijn vet aardig allemaal ^^. Ik heb ze nu wel al 2x gezien, en dat vind ik wel weer genoeg moet ik zeggen. Mja nu zie ik ze misschien nog een x bij All Time Low en ik had dan toch liever wat anders gehad had. :stuck_out_tongue:

Ik heb ze nu 2x gezien
Bij All Time Low en toen met Only Seven Left [vriendin is gek van hun]
Nu ga ik ze 12februari nog een keer zien weer met osl met dezelfde vriendin
vind het eigenlijk helemaal niet erg, ze hebben echt leuke muziek en die leden zijn stuk voor stuk aardig n__n