xwqx
Get out of the friendzone
Je zegt dat je veel met hem hebt meegemaakt, dus je durft dit echt wel te doen. Zeg gewoon hoe je je voelt en als het niet wederzijds is, dat je wel vrienden wilt blijven. (hier moet je dan wel heel erg je best voor blijven doen:) )
Probeer het hem zo subtiel mogelijk te zeggen.
Ik geef mijn vrienden trouwens gewoon een knuffel, ik zie dat ook als vriendschap, dus ik vind het niet raar dat je hem een knuffel wilt geven. En als je een innige omhelzing bedoeld: lees wat hierboven staat Succes!
Misschien is dit een beetje motivatie voor je:
Mijn vriend, was voordat we een relatie kregen maar (eigenlijk nu nog haha), mijn beste vriend. Wij zijn ook uit de friendzone, en geloof me, het voelt super!
Persoonlijk vind ik ook dat de beste relaties ontstaan uit vriendschap maar dat is natuurlijk mijn mening.
Ik probeer te zeggen dat het heel eng lijkt om je gevoelens te vertellen aan je beste vriend omdat je hem misschien kwijt kunt raken, maar je kan het proberen?
Vertel hem, dat als het niet wederzijds is dat je nog vrienden wilt blijven.
En als jullie al zo lang vrienden zijn, en jullie zo goed met elkaar kunnen opschieten denk ik niet dat hij (al zou het niet wederzijds zijn) geen vrienden meer wilt zijn. Maar jij moet dan wel je gevoelens aan de kant zetten.
Je kan het altijd proberen toch? Ook al is het eng.
Succes !
Mijn vriend en ik waren ook hele goede vrienden voordat we wat kregen! Al waren we eerst ‘gewone’ vrienden, en ik denk dat we betere vrienden werden juist omdat we elkaar leuk vonden, haha. Maarja. Het hem vertellen was de beste beslissing ooit! Al heb ik het niet echt verteld, maar pakte ik bij ‘t uitgaan zijn hand vast en toen was het wel duidelijk. :’) Hij was (is) zo verlegen en zou het zelf nooit hebben verteld.
Ga er gewoon voor!
@Martine2408 jaa we zitten echt vast in de friendzone XD
@xSimpleGirl bedankt voor je tips! ging alles maar zo gemakkelijk en zonder problemen. maar hij is gewoon super lief, aardig, grappig en zo iemand wil ik echt nooit kwijt maar voor altijd bij me houden!
@KimandtheDoctor hij is ook verlegen en zou me zo iets ook niet zo snel vertellen. maar de laatste tijd is hij opener en verteld die je alles. zijn vader is 1,5 maand geleden gestorven en een paar weken geleden kwam die met een zelf gemaakte taart langs. ik lag ziek op de bank maar dat fleurde me wel op. later kreeg ik te horen dat hij dat voor me gedaan had omdat hij me wou bedanken dat ik hem en z’n moeder zo goed had gesteund door de moeilijke tijd. zooooo lief!!!
maar hoe moet ik het hem vertellen daar? waar? wanneer?
Dat is voor iedereen anders. Ik pakte zijn hand vast bij 't uitgaan onder 't mom van ‘als hij het raar vindt, zeg ik dat het de alcohol is’. Misschien kun jij dus ook iets doen ipv zeggen. Maar misschien is er echt voor zitten en het hem vertellen voor jou beter. Ik weet het niet. Maar vertel het hem gewoon als je samen afspreekt. En er geen mensen in de buurt zijn.
oke dat ga ik onthouden, bedankt!
Hou je ons op de hoogte(:
Dat zal ik zeker doen! (:
heb me er bij neer gelegd. wil liever vrienden zijn dan dat ik onze vriendschap verpest. t is beter zo!!
maar iedereen bedankt voor de tips!
Hallo Meisjes ! Ik heb een blog gemaakt met Tips om de Friendzone te verlaten http://www.girlscene.nl/profiel/MissCherry/blog/8836 xo !
^^ Hallo meisje! Reclame mag niet