desperate

haii

ik heb als enige van mijn vrienden groep nog geen vriendje en nog nooit gezoend en ik ben al 17.5 !!! eerst kon ik hier nog wel redelijk mee leven omdat mijn vriendin het zelfde had maar vorige week heeft zij voor het eerst gezoend en heeft nu verkering dit is echt … maar morge ga ik uit naar een tent waar altijd leuke jongens zijn en vorige x kwam er ook een aantal jongens met mij dansen maar ik verpest het dan altijd ik word dan zoo verlegen en ga dan achterlijk dansen maar heeft iemand hetzelfde en hoe kan je met het uitgaan iemand versieren ofzo…

idd, het voelt misschien klote, maar echt wel veel meer meiden hebben dit, dus je hoeft je niet alleen of stom te voelen of watdanook. Het hoeft niet aan jou te liggen.

serieus
dont worry.
het komt wel ^^

Neem je tijd!
Je zal er spijt van hebben als je eerst zoen is van een jongen wiens adem naar alcohol stinkt en nog nauwelijks recht kan lopen.

[i]Het is togh leuker om meteen tegen de ware aan te lopen?
Dan wann je eerst 30 vriendjes versleten hebt, je een slet voelt of wat dan ook.
Het is veel specialer vind ik als je wacht tot het moment er echt is.
Okee. Miss is dit mijn mening ;f

[/i] En okee dit geld niet echt voor mij
maar het gaat om het idee.
het komt wel <33

boeien.

niet dat zoenen zo’n big deal is, maar het lijkt me best wel kut als je voor de eerste keer zoent met een jongen die je nauwelijks kent en misschien de naam niet meer van weet.

ik ben ook best wel verlegen met jongens ik heb een tip word aangeschoten. haha nee ~~[u]dat is echt dom ik weet het maar ik word daar altijd veel losser van of het komt omdat ik denk dat ik het dan wel durf…
ok wat een kut tip. sorry :beer:

Het voelt nu kut,
maar het is beter dan een vriendje hebben gehad waar je nu veel spijt van hebt. - dit is dus een voorbeeld van mezelf ;p - maargoed,
het maakt niet uit welke leeftijd als jij er maar klaar voor bent, moet je het kunnen. En verlegen is iedereen wel is, -vooral ik- dat maakt niks uit.
Als iemand goed voor je is, leer je vanzelf makkelijker contact met die gene hebben.

En nog nooit gezoend hebben is ook geen probleem, komt zéker vanzelf,en daarbij mijn eerste keer was ook niet bepaald spetterend. Ik schoot in de lach. :pensive: