Desperate

Heyy
Telkens als ik hier berichten lees denk ik ik wil ook een vriendje. Maar waar ontmoeten jullie die jongens. Want ik ben niet echt bevriend met jongens dus kom ze ook niet tegen op feestjes.
En op school durf ik niemand aan te spreken aangezien ik bang ben dat het de rest van het jaar awkward wordt.
Heeft iemand tips? Xx

Tinder.

Uhh uitgaan en dating apps
Maar als ik het zo inschat ben ik wel een stukje ouder dan jij :wink:

Hoe oud ben je? Het duurde bij mij ook tot mn 17e voordat ik jongens (en zij mij) zag staan. En achteraf vind ik dat helemaal prima. Geniet lekker van je schooltijd want er is zoveel meer dan ‘een vriendje’. En die leuke jongen komt vanzelf wel op je pad :slightly_smiling_face:

Ik ben 15 en het is niet dat ik er helemaal niet aantoe ben ofzo maar ben gwn te verlegen

Ik bedoel ook niet dat je er niet aantoe bent, maar dat het helemaal niet erg is als je nu geen vriendje hebt.

Maar ehh dan zit er niet veel anders op dan je over die verlegenheid heen te zetten. Misschien beginnen met een nieuwe sport of een bijbaantje nemen waar je jongens kan ontmoeten?

Je moet iig niet als je tegen een jongen praat in je hoofd hebben van : “Oke, hoe zorg ik ervoor dat hij mijn vriendje gaat worden.” Let it be, zonder die intentie ben je als het goed is minder verlegen. Je hebt dan niks te verliezen. Praat gewoon met ze. Als er een klik is dan merk je het vanzelf wel. X

Het komt uiteindelijk echt wel. geniet gewoon nog van het ‘vrijgezel’ zijn. dat is ook leuk :wink:

ik heb m’n vriend ontmoet, op het moment dat ik totaal niet naar een jongen zocht. Als je er naar gaat zoeken, vind je hem niet.
Ik kwam hem toevallig op een feestje tegen van een vriendin :slightly_smiling_face:
Geniet nu eerst van je eigen leventje, heb alles op orde en leef! :slightly_smiling_face:
De jongen komt nog wel, alle tijd :slightly_smiling_face: Hij komt op het moment dat je het totaal niet verwacht