Desperate Housewives

-

Haha, ik heb echt precies hetzelfde. Ik volg het pas sinds seizoen 4. Een tijdje geleden begon Net 5 weer bij seizoen 1, maar die hebben ze niet helemaal uitgezonden. Dus ik ben ook héél benieuwd hoe dat nu zit met die Dana enzo. :grin:

Die dana is het zusje van zack, hij heeft toen hij klein was haar per ongeluk vermoord!

helemaal niet dat is echt bull shit wat Asmae zegt. Dat DENKT hij.

Ik heb het gezien maar ik kan het niet zo goed uitleggen als wikipedia xd.

Mary-Alice Young was ooit gewoon Angela Forrest, werkte als zuster in Utah en getrouwd met Todd. Als er een aan drugsverslaafd meisje, Deirdre Taylor (Jolie Jenkins), binnenkomt die haar vraagt of ze haar zoon Dana wil kopen, gaat ze akkoord. Ze ziet een poster hangen van het stadje Fairview, opgehangen door collega Felicia Huber, wiens zus Martha op Wisteria Lane woont. Ze besluiten daar naartoe te vluchten, en nemen hun huidige namen aan; Mary Alice, Paul en Zach Young. Als Deirdre, met de hulp van haar vriend Mike, is afgekickt en haar zoon komt halen, doodt Mary Alice haar in een vlaag van paniek. Ze stoppen haar beenderen in een speelgoeddoos en begraven de kist in de grond onder hun nieuwe zwembad, dat volgende dag in beton zal gegoten worden. Niet wetend dat de jonge Zach alles heeft gezien gaan ze door met hun leven, maar niet iedereen is Deirdre vergeten.

Deirdre’s vader, een rijke man, stuurt de vriend van zijn dochter Mike Delfino naar Wisteria Lane om alles daar uit te zoeken. Mike zelf heeft al eens eerder iemand uit zelfverdediging vermoord en heeft een lang strafblad. Felicia Huber heeft het verhaal over Deirdre door, en vertelt het aan haar zus Martha. Die chanteert haar buurvrouw Mary Alice, die daardoor zelfmoord pleegt. Als Mike erachter komt dat Zach eigenlijk zijn zoon is, en wat Mary Alice en Paul Deirdre hebben aangedaan, dreigt hij Paul te vermoorden. Hij bedenkt zich en keert terug naar huis. Daar houdt Zach net Susan onder schot, omdat Zach denkt dat Mike zijn vader is gaan vermoorden…

In die Kist zit een lijk van de échte moeder van Zach.

Ik weet niet precies hoeveel jullie al weten, maar ik heb net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien (mn moeder heeft al die dvdboxen :slightly_smiling_face:)

Bedankt :grin:

-