Designer Barbie

Hoi!

Ik zag net op de site van Elle barbies staan die gekleed waren in designer kleding. Samen met een vriendin van mij zijn we onze oude barbies gaan zoeken en designerkleding gaan maken. Het is wel een gepruts maar het is superleuk!!! We wilde de foto’s posten, maar we zijn het fototoestelkabeltje kwijt, maar als ik em vind dan post ik ze wel.
Misschien ook leuk voor jullie, voor als je je verveelt. Zou je er een foto van willen maken en posten?

hier is de link naar de slideshow van designer barbies :slightly_smiling_face: superleuk

hahaha dat is écht cool :grinning:
Ik vraag me af hoe ze die zo’n mini krijgen! Vooral de panty’s!! :expressionless:
Echt grappig:D

aah eentje met haar als jurkje :S

sommige zijn ech cool!

Ik vind die met die english breakfast geinig xD
(eieren en worstjes)

Ik ben zelf ook veel bezig met poppenkleertjes maken, maar dan voor Blythe, Pullip en Dal poppen.

Die met die english breakfast is inderdaad heel leuk haha.

Lol, je doet echt alsof het heel speciaal is om kleding te maken voor een barbie, het is toch niet dat barbies altijd naakt rondliepen XD

Ik vind het echt koel haha
Vroeger maakte ik ook barbiekleertjes maar dan van papier hahaha en heel veel plakband echt grappig

sommige zijn wel leuk!

ehmm… neee?
Ik heb zelf ook barbie’s gehad hoor… en JA → MET kleren:p en ik heb zelf ook kleertjes ervoor gemaakt…
ik vind de panty’s gewoon grappig… maar goed:p

Wauw, sommigen zijn echt knap gemaakt.
Ik zou er het geduld niet voor hebben, helaas. Lijkt me echt geweldig als je dat allemaal kan. :wink: