Dermatoloog

Hallo,

Al 2 jaar heb ik last van oneffenheden op mijn huid, omdat de dokter er niks meer aan kan doen, ben ik doorverwezen naar de dermatoloog.
Nu is mijn vraag, wat zijn jullie ervaringen bij de dermatoloog?

Nou mijn eerste tip is wel dat je voor jezelf moet opkomen…anders laten ze je al snel afwachten en dat wil je denk ik niet.
Ik heb na een aantal cremes en gels eindelijk een wonder anitbiotica gekregen!
die helpt perfect en heb daardoor een helemaal egaal gezicht gekregen…
maar dat is meestal een latere stap want eerst worden er mildere cremes geprobeerd voor ze daaraan beginnen

Welke crème is dit? Alleen te krijgen met recept of bij een apotheek te halen?

dermataloog is wel goed ja, als de huisarts niks verder kan doen.
Die gels en cremes die ze geven helpen wel veel!
het kan zijn dat je idd ook antibiotica krijgt en dat hielp bij mij ook heel goed

Ik had eerder altijd hele erge acne, ik was er op een gegeven moment echt gewoon zat van en ben dus uiteindelijk naar een dermatoloog gegaan. Ik heb in totaal 14x een behandeling daar gehad, en in het begin hielp het redelijk goed, mijn huid werd ook egaler enz maar zodra ik klaar was met de behandelingen kreeg ik het gelijk weer terug, maar dan vele malen erger dan dat ik het eerst infeite had. Die dermatoloog waar ik heen ben geweest was trouwens ook niet bepaald goedkoop, dus het was echt puur geld in de sloot gooien (helaas). Maar sinds een poosje terug ben ik dus wat producten van Louis Widmer gaan gebruiken en dat werkt tot nu toe véél beter tegen onzuiverheden/acne dan die dermatoloog waar ik heen ben geweest. Dus ik raad je aan om die producten eens te gebruiken, bij mij heeft dat namelijk echt wonderen gedaan!

Ik ben naar dermatoloog gegaan en het heeft echt heel goed geholpen, ben helemaal van mn puistjes af gekomen (had best wel heftig) en nu is de behandeling afgelopen en het blijft weg. :slightly_smiling_face:

Thanks voor de reacties!

De dermatoloog heeft mij antibioticakuur gegeven, en Differin gel.
Ik moet zeggen dat mijn huid vooral aan die gel moet wennen omdat hij m’n huid vreselijk uitdroogt, lekker rood en schilfertjes haha! Maar goed het is niet anders, ik moet in december terug komen en dan zie ik het wel…