dermal piercing onder je navelpiercing

Hee!
wat vinden jullie van zon piercing:

http://94.100.118.103/595550001-595600000/595590801-595590900/595590830_5_GKTq.jpeg

ik heb zelf al een navelpiercing maar ik wil nog een piercing erbij, en ik vind zo’n piercing wel heel erg mooi…
ik wil jullie mening alleen weten :slightly_smiling_face:!

xxx

au ?
die kan je er toch nooit weer uithalen

Jawel je kan het eruit draaien

oke,
ik vind het wel mooi staan, een beetje apart ;p

ik vind het wel mooi.

Ja wel apart hè, het lijkt me wel écht super vet!

is dat zoiets met een plaatje wat ze onder je huid doen ofso?

Jaa :wink:

normaal vind ik een micro dermal niet mooi maar op deze plaats vind ik het wel leuk!

iel eng!
hoe zit dat vast dan?

Ik vind het niet mooi als je al een navelpiercing hebt.

het lijkt wel leuk, maar zou het never nooit zelf doen.

ziet er erg mooi uit! ik heb nu 3 weken een navelpiercing, maar zou het zelf niet doen. maar het is wel heel apart!

Ik heb gewoon 2 navelpiercings, netzo makkelijk.
Dan kun je iig zelf fatsoenlijk je sieraad verwisselen.

Een dermal kan er inderdaad weer uit, maar die snijden ze er dan uit.

Bij het zetten maken ze een sneetje in je huid waarna de een plaatje met een soort van schroefje onder je huid stoppen, op dat schroefje komt dan het steentje te zitten.

Een dermal is leuk, maar vergis je niet, net als een navelpiercing is een dermal ook een surface piercing en heeft dus een kans om uit te groeien.

lelijk als je geen strakke buik hebt, btw kun je wel een mri scan maken als je zo’n dermapierce hebt? ik zag vanmiddag een meisje in de bus met zo’n piercing tussen dr borsten en toen dacht ik daaraan… dus… kan het?

zou het niet doen. ik wilde dat ook maar werd sterk afgeraden… als je broek daar tegenaan zit oid. gaat het heeeeeel snel irriteren. heb er nu een tussen mijn borsten en die gaat al irriteren als daar ookmaar het kleinste tegenaan stoot. ( btw is mijn lichaam hem ook aan het afstoten nu omdat hij een paar keer een flinke tik heeft gehad) denk dat dat met sown eentje onder de navel nog veel eerder gaat gebeuren, want het is een heel kwetsbare plek.

xx

Niet mooi. Zet er dan nog een onder.

ik vind het wel leuk

ik vind alle piercings behalve oorbellen vies en eng en lelijk

ik vind het wel mooi, mits je een strakke buik hebt.
ik denk alleen dat ie wel idd veel zal gaan irriteren enzo.