dermal in je hand

zijn er hier girls met een dermal piercing in hun hand,
ik ben er namelijk over aan het nadenken,
maar weet het nog niet zeker!
maar als je er een hebt;
-deed het pijn?
-groeit hij er uiteindelijk uit?
-hoeveel kost het?
-heb je er soms last van (dingen blijven hangen?)
als je er een hebt plaats ook even een foto pleas!

Dat lijkt me eng.

Kan dat überhaupt?

http://94.100.115.41/430150001-430200000/430153501-430153600/430153540_5_Wttg.jpeg

Net gevonden op het internet. Ik vind het niet zo mooi.

nee vind ik niet mooi… en het lijkt me dat juist daar het heel snel ergens aan blijft haken…

Op je handen vinden ik niet mooi , tussen de borsten wel :slightly_smiling_face:

Maarja ik heb geen andwoord op je vragen , dus dit is een upje voor jouw :grinning:

waarom zou je zoiets willen??
ik zie niet wat er mooi is aan een schroefje in je hand…

Mmh, op je hand vind ik t ook niet echt mooi. Net als of je daar perongelijk een diamantje in geduwd hebt.

Toen ik klein was plakte ik altijd van die zelfklevende nepdiamantjes op mijn hand, alsof ik daar een piercing had x’]
Maar ik vind het niet echt mooi of zo…

ik heb er 1 maar niet in mn hand, maar op mn borstbeen.

-deed het pijn?
het is een naar gevoel maar het deed minder pijn dan een piercing vond ik
-groeit hij er uiteindelijk uit?
mijn eerste groeide wel snel uit (zelfde plek) maar die had ik bij een hele slechte piercer late zetten, ze had m scheef gezet (niet in t midden) niet diep genoeg en ze had een te lange dermal gebruik. het duurde ook heel lang voordat ze m er in had gezet, t lukte dr maar niet.
daarna heb ik m opnieuw bij een goede piercer laten zetten en die zit er al heel lang goed in!

-hoeveel kost het?
rond de 65 euro, maar hoe meer je er tegelijk neemt, hoe goedkoper
-heb je er soms last van (dingen blijven hangen?)
ja, je moet wel voorzichtig doen.

http://94.100.114.147/589750001-589800000/589761901-589762000/589761922_6_3QkJ.jpeg

foto van mn eerste dermal (die er nu uit is gegroeid) maar die ik nu heb zit nagenoeg op de zelfde plek alleen dan wel in t midden.

http://www.youtube.com/watch?v=srDtI4rsW50
filmpje van toen ik mn 2e (dus die nu goed zit:P) liet zetten, je ziet t wondje van de eerste nog.

ze maken een gaatje, halen wat weefsel weg en stoppen er een klein plaatje onder met een diamantje er op :slightly_smiling_face:

Ik zou het echt niet doen. Je hand beweegt heel veel dus hij groeit sneller uit en het is een broedplaats voor bacteriën.

idd op je handen zitten ontzettend veel bacterien. zou het niet doen

Ik wil er een achter in mijn nek. Eerst moeten mijn haren kort geknipt worden anders zie je het niet.

Op je hand vind ik ook niet zo mooi… Ik zou er mss later wel eentje op mn heup willen aan de voorkant. Maarja heb dus verder geen antwoorden op je vragen:P

Up dus :ok_woman:

Ik vind het een beetje nutteloos om daar eentje te zetten, het voegt niet echt iets toe. Eerder tussen je borsten ofzo, dat is mooier

Agree =) Ik wil er later miss ook 1 op mijn heup aan de voorkant :grinning: