derde wereldoorlog op komst?

Ik ben echt bang voor een derde wereldoorlog, hebben jullie dat ook? eerlijk waar, dat gedoe nu weer met Noord en Zuid Korea en de VS. Al die atoomdreigingen… Als er een komt wordt het een atoomoorlog, en zou dit dan het einde van de wereld en de mensheid betekenen? bij wijze van kunnen ze met 1 bommetje amerika vernietigen, dusja… Ik denk er best wel over na haha, ben benieuwd of jullie dat ook hebben vandaar dit topic.

Ik denk wel dat een 3e wereldoorlog het eind van een groot percentage van de mensheid zou betekenen, gezien alle techonolgie, atoombommen en al. Maar ik denk niet dat we er bang voor hoeven zijn.

hmm, het is nu wel weer veel in het nieuws. Als de situatie uit de hand loopt tussen noord -en zuid korea zou dit een aanleiding tot WO kunnen geven… Bah

Ja maarja de situatie dreigt al jaren uit de hand te lopen daarzo. En ach, als het gebeurd kunnen we er niks aan doen/veranderen dus gewoon zo min mogelijk mee bezig zijn en van het leven genieten!

Ach ja dat is ook waar, maar het blijft wel een eng idee.

Weetje dat ik hier nog nooit iets van heb gemerkt…

hahaha, misschien kan het geen kwaad om het nieuws wat bij te houden voor jou? hihi (:

ik volg indd het nieuws niet :blush:

hahaha ;p

NK dreigt wel vaker.
Maar ik hoop dat als de oorlog er is, NK er aan gaat, en dat er voor de mensen die daar wonen een betere wereld wordt.

Ja, ik volg het nieuws ook niet echt. Maar nu je het zegt; Het is best wel eng.

Ja, helemaal mee eens!

Ik volg het nieuws absoluut niet, maar ik denk zeker wel dat er een grote oorlog uit gaat barsten. De tijd zal het weten.

laten we hopen dat die oorlog nog even op zich laat wachten, of dat wij als nederland er gewoon buiten vallen.

Als je er over na denkt is het best eng… Maarja ben niet zo gauw bang, maar ze dreigen wel eens vaker…

Het is nog helemaal niet zeker dat de atoombom van Noord-Korea de VS kan bereiken, noch dat Noord-Korea de atoombom überhaupt af gaat vuren.

Dat vind ik altijd zo’n rot iets…zucht. Wel, we kunnen er weinig aan doen behalve lekker leven.

klopt, ik had het ook over een dreiging, en de VS neemt hem dit keer wel serieus.