Derde gaatje

Ik weet dat er al veel van deze topics zijn maar k dacht die zijn allemaal toch al zo oud ik begin een nieuwe dus hier is ie dan nou mijn verhaal hier heb ik een aantal vragen over nou ik ben een meisje en ben 13 jaar ik heb een aantal maanden geleden derde gaatjes laten zetten maar nu was er 1 uitgevallen en is die dichtgegroeid nu bijna een week laterkrijgik er niks meer in help ik heb hem zelf weer willen doorduwen maar een vriendin zegt dat je dan kans op infecties hebt en zo en ik wil geen ziekte ofzo maar ik had gehoord ga volgende week waarschijnlijk nieuwe laten zetten dat omdat er al eentje ooit heeft gezeten dat het heel veel pijn doet door litteken weefsel ik ben bemoeid naar jullie reacties en ervaringen en ik weet k moet niet zo liepen wie mooi wil zijn moet pijn lijden iemand ervaringen :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: ik ben op school ook een beetje de rare vogel :wink:

Even een tip voor je volgende berichten: interpunctie.
Alsjeblieft, punten en komma’s maken het totale verhaal al een stuk leesbaarder waar ik daar nu echt moeite voor moest doen.

Wat je gaatje dat dichtgegroeid is betreft denk ik dat je dat het beste aan degene kan vragen die de gaatjes pierced/schiet. Ik heb ooit gaatjes gehad die ontstoken raakten van oorbellen met nikkel, die gaatjes konden toen ook geen andere oorbellen hebben. Ze waren in ieder geval echt helemaal dichtgegroeid en ik heb nu gaatjes op dezelfde plek. Dus ik denk dat het mogelijk is om weer gaatjes te laten schieten op een dichtgegroeide plek, maar overleg dat vooral met je piercer/gaatjesschieter.