Hoi, ik heb mezelf even een andere naam gegeven (bang dat ik herkend word).
Ik zit dus met een probleem. Ik heb inmiddels 2 hele leuke dates gehad met de jongen die ik leuk vind. Op de eerste date zijn we gaan lunchen in de stad en zijn we daarna nog een stukje gaan lopen en op de tweede date zijn we 's avonds naar de film gegaan.
We hebben nog steeds niet gezoend, terwijl ik dat wel heel graag zou willen. Nog geen uur na de eerste date kreeg ik van hem een appje waarin hij zei dat hij het erg gezellig vond (dit had hij aan het eind van de date ook al gezegd). En we wilden allebei nog een keer afspreken (dit gebeurde pas 2 maanden later omdat we het allebei erg druk hadden. Toen vroeg hij me mee naar de film en dit was ook weer heel erg gezellig.
Alleen twijfel ik nu nog steeds of hij me wel leuk vind. We zitten nu allebei op een andere school en wonen niet echt dicht bij mekaar. Ik kan hem verder alleen nog via whatsapp spreken alleen appt hij niet echt uit zichzelf naar mij. Maar als ik naar hem app, dan appt hij wel echt gezellig terug (ook met uitgebreid antwoord dus niet alleen ja of nee).
De film is nu ongeveer een week geleden, alleen vraag ik me af of ik al voor een derde date kan vragen of dat dit nog te vroeg is? En misschien tips/ideeën daarvoor? Ik wil toch wel eigenlijk dat er iets gaat gebeuren op die derde date. Probleem is wel dat we allebei superverlegen zijn dus dat schiet ook niet echt op…
Ik zou hem zeker vragen!
Maar als ik hem nu vraag, dan kan ik alleen evt in het weekend, maar is dat niet te snel dan? Of zal ik gewoon nog een weekje afwachten?
^ Wat bedoel je? Het weekend is toch prima?
Bedoelde eigenlijk dat onze tweede date nog maar een week geleden is, dus of het niet te dicht op elkaar zit? Aangezien tussen de 1e en de 2e wel 2 maanden zat.
^^Het maakt toch niet uit hoeveel tijd er tussen zit? Als jullie elkaar leuk vinden, ga er dan voor!
Zeker vragen en anders misschien een wandeling in de natuur? Dan doe je echt iets met z’n twee en is de kans op zo’n kus groter of dat lijkt me dan toch.
En nee, het is niet te dicht bij de vorige date, dat er tussen de 1e en 2e 2 maanden zaten betekent niet dat dat altijd zo moet zijn. Toon interesse en wie weet wilt hij het ook maar durft hij het niet te vragen. Jongens doen soms erg stoer, maar ze kunnen ook best wel pussies zijn hoor
Thanks allemaal voor de tips! Ik ga hem inderdaad appen, maar hij kan waarschijnlijk dit weekend niet en ik kan dat weekend erna niet, dus gaat nog wel even duren helaas
Ik vind het gewoon zo jammer aangezien ik er de vorige keer echt zo op had gehoopt dat hij de eerste stap zou zetten, zegmaar. Maar dat gebeurde dus niet, maar ik zou zelf ook niet echt het initiatief durven nemen om hem als eerste te zoenen. Ik ben gewoon echt een watje wat dat betreft haha.
Ik heb eigenlijk al meer dan een week niet meer naar hem geappt, deels omdat ik het zelf heel druk had en deels omdat ik eigenlijk wilde dat hij een keer uit zichzelf appt. En dat doet hij dus niet, terwijl het juist zo gezellig was. Nou weet ik dat hij niet vaak appt en alles.
Ligt misschien een beetje aan mij, maar ik ben gewoon heel onzeker van mezelf en ik ben nu wel bang dat hij niks meer wil. En ik vind het zelf gewoon niet leuk om dan telkens uit mezelf te moeten appen (als ik app is het wel altijd gezellig)
Iemand tips?