Deprimerend AMC

Ik heb echt een probleem. xd

Een tijd terug lag mijn opa in het AMC, (acedemisch medisch centrum). K ben er toen echt heel erg vaak geweest, en heb er echt kut herinneringen aan. Een tijd daarvoor heeft mn andere opa (die nu overleden is) ook heel lang in t ziekenhuis gelegen, dus dat was ook al kut. Nu ligt die ene opa, die er een tijd terug ook al in lag, WEER in, maar elke keer als ik daar kom voel ik me echt klote, omdat er dan allerlei dingen terug komen van vroeger, en ook van toen mn overleden opa in t ziekenhuis lag.
Ik wil heeeel graag mn opa zien, maar dan voel ik me wel meteen klote door dat ziekenhuis. ;o
Kent iemand dit…? ;$

volgens mij heeft bijna iedereen dit… De een wat meer dan de ander misschien, aangezien niet iedereen dezelfde (vervelende) ervaringen heeft.

Tijdje terug ging ik op kraamvisite bij iemand en toen had ik het zelfs… (niet heel erg, heb niet zulke hele nare herinneringen gelukkig. Maar het ziekenhuis is gewoon kut…)

Ik durf het ziekenhuis ook niet echt in… maar één keer moest het echt, heb mijn verstand op nul gezet en ben toen het ziekenhuis ingelopen, achteraf blij dat ik het heb gedaan. Niet echt tips mja ;p

ziekenhuis wil je alleen maar helpen. daar is je opa voor het laatst geweest en ze probeerde er alles aan te doen om hem nog te redden. daar moet je gewoon aan denken.

Hmm ik heb dit nooit in het ziekenhuis, misschien komt dat omdat ik er zelf 22 dagen in heb gelegen en daarom minder erg vind. Je moet maar zo denken, dat het ziekenhuis de beste plek is om te zijn als je ziek bent!

Ik herken het wel een beetje. Probeer er vooral aan te denken dat jouw opa het leuk vindt om je te zien en er heel veel steun uit put! Daar doe je het voor (: