hey…
De laatste tijd voel ik me niet zo goed. Ik ben nooit echt vrolijk en heb nergens zin in. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen, maar daar kan ik als nog niet van genieten. Ik heb veel problemen thuis en ik heb weinig tijd voor huiswerk en als ik er dan mee bezig ga kan ik me niet echt consentreren. Ik ben al bij een psycholoog geweest maar dat helpt niet. Ik ben ook altijd erg moe. Heeft iemand tips???
sorry als er als zo’n topic bestond, maar ik moet ff mijn verhaal kwijt.
naar een andere psycholoog
Ik weet niet wat er thuis speelt, maar dat is waarschijnlijk de oorzaak van alles.
Misschien als je dat kan oplossen, dat je je dan weer vrolijker voelt?
Ik heb het ook, maar ik heb het dan thuis wel weer chill, maar op andere fronten gaat het echt kut. Maar wat bij mij wel een (heel klein) beetje helpt, is gewoon af en toe spontaan iets leuk te gaan doen voor/ met vriendinnen…
Proberen het probleem op te lossen .
en als je ergens geen zin in hebt, en vriendinnen ofzo vragen of je wat mee gaat doen, GEWOON mee gaan! ook al heb je geen zin. achteraf is het toch altijd wel leuk, en ben je ook wat afgeleid… iig zo was het eerst bij mij
dankje voor de tips!!
Het probleem is dat mijn moeder ernstig ziek is dus dat is een beetje lastig op te lossenXD
heb je dit gekregen toen het herfst/winter werd… want dan is het denk ik een winterdip/winterdepressie. google maar eens… heb het zelf ook gehad 2 jaar terug… lusteloos… geen energie…sochtends niet uit bed kunnen komen… je kunt gaan zonnebanken, dat helpt bij sommige mensen… maar echt zonlicht werkt nog het beste! misschien een weekendje naar de zon ergens?
driedubbeelll
driedubbelpost
Daar kun je helaaas niets aan veranderen en het is ook heel erg. Maar probeer daarom des te meer te genieten van andere dingen! Probeer de ziekte van je moeder een plaatsje te geven en praat er misschien eens over met je moeder, misschien helpt dat!