depri na de kapper.

Wie wordt er ook depressief van de kapper?

Zeg je ALLEEN DE PUNTJES.
Ja zo’n stukje goed? (laten ze het zien)
‘‘oke je bent klaar’’

Dan kijk je naar de grond en zie je gewoon een nieuwe pruik liggen, zo groot waren die puntjes niet hoor toen je ze net liet zien…

ja ik kan er soms echt wel om janken qq
laatste keer zei ik dat ik echt alleen de puntjes wou, de vrouw zei van jaa ik snap dat dat niet leuk is ik weet hoe het voelt blabla en ik zou er zo weinig mogelijk af doen. klabats teveel eraf dus

daarom ben ik al sinds 2009 niet meer geweest.

Ik knip het zelf. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is omdat “de puntjes” = alles wat dood is.

Dat is mij nog nooit gebeurd, snap het ook niet eigenlijk. Als ik zeg tegen de kapper haal dit eraf dan haalt die dat eraf? :")

Als jouw haar ver beschadigd is, haalt de kapper dat er allemaal af.
Sven Kramer zal dan wss heel aardig voor haar haar zijn :wink:

Oh dat klinkt raar ^

dit x100000

Altijd krijgen ze me zover dat ik mn haar weer in laagjes wil doen, en ik zeg altijd dat ik het niet te kort wil aan de voorkant zodat ik normaal een staart in kan doen zonder irritante losse plukjes.
Als ik weer thuis ben is het altijd weer te kort

Neh eigenlijk doe ik er helemaal niks mee :") Ik ga echt alleen naar de kapper als de punten dood zijn en dat is zo’n 2/3 keer per jaar oeps

Huilen, ja.
Depressief? Depressie is een stoornis, lijkt me niet dat je dat krijgt als de kapper er wat te veel haar af knipt.

Nee. Heb ik nou totaal geen last van.

Hahaha dat is niet oeps hoor, dat is het beste :slightly_smiling_face:
Ik heb nu onlangs hele domme dingen met mijn haar gedaan, dus er is onwijs veel af, maar dat is mijn eigen schuld :frowning_face:

En ik laat het 1 keer in het jaar knippen door een kennis die wel doet wat ik zeg, ben maar 1 keer bij een echte kapper geweest :")

Doe ik ook inderdaad, alleen dan 2/3 keer in het jaar.

Maar ze zeggen tegen mij eigenlijk altijd, dat mijn haar niet dood is, alleen droog. en ze echt alleen de puntjes eraf gaan halen. Maar toch IEDERE X weer terug bij af…

Ik houd niet van naar de kapper gaan, maar dat heeft niks te maken met dat ze er teveel vanaf knippen. Ik snap mensen die daarover klagen echt niet. Sorry hoor, maar je bent er toch zeker zelf bij, je ziet toch waar ze de schaar in je haar zet?! Als je vind dat er teveel vanaf is dan had je óf duidelijker moeten zijn óf beter moeten opletten.

Ga dan naar een andere kapper als je zo ontevreden bent en loop zeker niet te strooien met uitspraken dat je depressief wordt van de kapper, want dan weet je niet waar je het over hebt. Depressie is een serieuze stoornis.

Vaker naar de kapper gaan, en je haar beter verzorgen :wink:

Waarom wordt er ineens gegooid met ‘Depressie is een serieuze stoornis’. Ze zegt dat ze ‘depri’ is, oftewel gedeprimeerd en dat kan gewoon gezegd worden zonder dat het gelijk betrekking heeft op een stoornis?