Depri door te korte haar

Oh wat naar :<

Ze kan een pruik dragen en nepwimpers op doen, maar hoe doet ze dat in hemelsnaam met haar wenkbrauwen =O ?

Maar jij bent een cactus, dus dan is het anders.

Tatoeëren?

Ze draagt inderdaad een pruik. Nepwimpers vind ze heel vervelend maar dat lost ze op met een dikke laag kohlpotlood enzo. En haar wenkbrauwen zijn getatoëerd.
Maar ja, ze moet dus wel iedere dag weer met make-up werken vanwege haar wimpers… (ik zou het verschrikkelijk vinden, loop het liefst rond zonder make-up xD)

Dan had ze daar wel 2 jaar op moeten wachten vanaf haar 14e toch?

Ze heeft wel weer een voordeel met beenhaar :stuck_out_tongue:

Precies, dat zegt ze ook altijd, van ‘ach maar ik hoef me niet te scheren’. Maar mijn zus is redelijk positief ingesteld en zegt ook wel eens: “Ja, geen haar op m’n hoofd die eraan denkt” en dat soort dingen. Maar ja, dat is ook wel een beetje met de jaren gekomen.

We zijn een paar jaar lid geweest van de AAPV (patiëntenvereniging van mensen met alopecia) maar er zijn er die zich in hun kamer opsluiten en absoluut niet de deur uit durven zonder pruik (met zwemmen bv draagt mijn zus een doekje) en waar de moeder haar dochter niet mag zien zonder pruik enzo. Dus mijn zus heeft het gelukkig heel goed opgepakt…

haha

Maar volgens mij gaan we weer off-topic :stuck_out_tongue:

Ja best wel haha,
Ach, je moet leren leven met wat je hebt, en dat doet je zusje heel goed gelukkig =3

Dus om ontopic te gaan,
TS stelt zich aan xD

Geniaal xD Haha

Ach joh, waarom zou je hier ontopic willen blijven :'D

Goed punt :stuck_out_tongue:.

Ook wel komisch. De twee actieve topics in beauty:
“Depri door te kort haar”
“Show hier je lange haar”
xD

:grinning_face_with_smiling_eyes:

[font size=30]lol[/font size]

Ik begin dit topic steeds leuker te vinden

Het topic begint nu wel een beetje dood te gaan…
Geen echt spannende reacties meer he xD

http://www.fugly.com/media/IMAGES/Random/bald_scary_rat.jpg

Ehm , ew

Dat vind ik dus echt heel knap! Echt respect voor je zus!

En de topic starter durft nu niet meer terug te komen?
Die heeft zich nu vast in haar kamer opgesloten…