Depri door te korte haar

Ik weet niet hoe ik hieraan moet beginnen maar ik ben echt depressief geworden door mijn te korte haar. Ik had dus in het begin heel lang en mooi haar. Een maand geleden was ik naar de kapper geweest om mijn haar iets kort te knippen tot aan mijn schouders. Dat zag er wel goed uit.
Het enige probleem was dat het in 1 lengte begon te groeien en dat vond ik niet echt mooi. Dus ben ik eergisteren naar een andere kapper geweest om het in lichte laagjes te laten knippen. Nu heeft die het veeeeeeeeeeel te kort geknipt en ook van de normale lengte weg gedaan en het is heel erg dun. Ik kan er niks mee doen !! Het ziet er belachelijk uit. Ik kan het ook niet vastbinden ofzo NIKS.
Als ik het stijl zien de punten eruit als oude verfkwasten. Ik heb de hele dag gehuild ofzo :s Normaal zouden we nu naar een verlovingsfeest gaan van een vriendin, maar door mijn stomme haar ga ik daar ook niet naartoe. Wat moet ik doen? Ik wil bijna mijn haar helemaal kaal scheren :’(

Jonge, hou op te miepen met je depressief. Haar groeit er wel weer aan. Ik ken mensen die serieuze depressiviteit hebben meegemaakt, en dat kwam niet omdat ze hun haar te kort hadden geknipt.

Ik denk dat je een beetje overdrijft. Misschien was je haar eerst mooier, maar om nou een verlovingsfeest van je vriendin af te zeggen vind ik wel erg ver gaan.

Aahww :sob::muscle:
Heb je misschien een foto ?

wat je moet doen is gewoon geduld hebben. Het heeft geen zin om je druk te maken over dingen die je niet kan veranderen. bovendien denk ik dat als je een weekje afleiding zoekt dat je het vanzelf minder erg gaat vinden omdat je gata wennen aan je kapsel.

zo erg zal het wel niet zijn, plaats een foto dan kunnen we je misschien helpen, maar onthou haar groeit altijd terug, gewoon een tijdje geduld hebben
misschien kan je naar je kapper gaan waar je altijd gaat, en die het wel goed knipt, of gewoon je helpt met hoe je het leuk kan stijlen?

Ik vind het wel heel apart dat dit je eerste bericht is… Maargoed

Het groeit vanzelf wel weer… vaak sneller dan je denkt.

Wat je moet doen?
Je niet zo aanstellen.
Er kan pas geen staartje meer in als het een cm of 6 is, dus dat is onzin.
Dat het niet dan niet zit zoals jij wil, tsja.
Je kan genoeg leuke dingen doen met kort haar.
Je moet er alleen even aan wennen.
Doorzoek youtube/internet voor leuke stylingtips.

En nee, je haar kaal scheren, dat is wat.

als je laagjes knipt gaat er altijd een stukje vanaf en lijkt het zoiezo korter dan het is! dat had je van te voren moeten bedenken.

Oké, het is niet leuk nee, maar het groeit wel weer aan, en je moet gewoon naar dat verlovingsfeest gaan joh, je laat je toch niet in de weg zitten omdat je je haar te kort vind, kom op. Laat eens een foto zien dan, dan kunnen wij kijken of het wel echt zo erg is en onze mening geven, en ik denk wel dat het in een staart kan hoor, want andere moet het wel heeel kort zijn als dat niet meer kan, en het maakt toch niet veel uit als er dan wat plukken uitvallen, dat kan toch juist leuk zijn…?!

Ik weet het, maar het ziet er echt niet uit. Het lijkt een beetje scheef en steekt van alle kanten uit. Als ik er een staart in wil maken komen de haren van de kanten eruit. De kapper had eerst het haar van mijn zus geknipt en terwijl ze dat deed sneed ze per ongeluk in haar vinger, dus moest ze daar nog een pleister om doen en zo verder gaan. Dus is mijn haar mislukt… :s

Ja het is vervelend, maar er valt nu niks meer mee te doen. Ik heb het zelf ook gehad lang geleden. Tip: maak zo min mogelijk foto’s die wil je namelijk echt niet terug zien over een poosje. Verder maak er het beste van, waarschijnlijk is het helemaal niet zo erg =).

wat is dat nou weer voor onzin van die pleister? die kan ze er toch weer afhalen als het gestopt is met bloeden of ze kan toch ook wel een beetje normaal haren knippen met een pleister, en als het echt niet ging met die pleister enzo had iemand anders je haar toch kunnen knippen?!
maar plaats eens een foto van je haar dan.

Er was niemand anders, ze werkt alleen. Ik kan nu geen foto plaatsen want mijn haar is nu nat…

Oké dus omdat je haar nat is kan je geen foto plaatsen? HMmmm :’)

Overdrijven is ook een vak…

^ Ja nee dan kan je toch niks zien? Maar zijn er geen mogenlijkheden om je haarpunten soepeler te maken ofzo?

Ehm hoezo dat… Als je je haar even föhnt kan je toch gewoon een foto maken? :’) Volgens mij maak je gewoon drama om niks.

oh en mogelijkheden -n.

Depressief is heel wat anders dan jij nu hebt. Je stelt je echt verschrikkelijk aan.
Het enige wat je nu moet doen is wachten tot je haar langer is en gewoon doorgaan met je leven. Je gaat toch geen feest afzeggen omdat je haar niet zit.