Lieve iedereen,
Ik heb al bijna vier jaar een vriend die al 6 maanden depressief is. Het gaat niet zo goed met hem en dat heeft natuurlijk invloed op onze relatie. Ik heb het 3 maanden geleden al een keer uitgemaakt, omdat ik er niet meer tegen kon, maar heb besloten er toch weer voor te gaan.
Hij is blijven zitten en heeft een nieuwe vrienden groep. Het enge is dat dat de sletten en blowers van zijn jaarlaag zijn. Het is heel fijn dat hij nieuwe vrienden heeft, maargoed.
Een meisje van die groep zit achter hem aan en de andere meiden vinden hem ook wel leuk.
Eergister had hij een nieuwe foto op whatsapp, een foto met konijnenoortjes op en een achtergrond met meisjesbehang.
Ik vroeg aan hem waar die foto genomen was. Hij vertelde dat dat bij een vriend was. Toen ik vroeg waarom het meisjesbehang was, antwoordde hij dat het ergens in dat huis was. Nadat ik beetje door begon te vragen werd hij pissig en vond hij het niet leuk dat ik hem niet vertrouwde. Ik voelde me daar schuldig over.
Maar, wat blijkt nou. Die foto is genomen op de kamer van een meisje waar hij blijkbaar is geweest met een ander meisje en een jongen. Hij had haar bh aan gedaan en rare berichten gestuurd naar zijn beste vriend.
Als hij eerlijkwas geweest, was het geen punt geweest, maar hij heeft gelogen. Zelfs toen ik door bleef vragen. Ik vraag me nu dus af, heeft hij iets te verbergen? Ik zit er erg mee en wil het zelfs uitmaken, omdat dit de druppel is…
Wat zouden jullie doen?