depressief

ik ben nu al best wel een tijdje depressief,ik zit hiervoor ook in therapie enso. Ik heb hierdoor al best wel veel school gemist. Soms lukt het gewoon niet om nr sgool te gaan omdat k me gwoon te slegt voel…heeft iemand misschien tips of zijn er mensen die het ook zijn?? Alvast bedankt!!!
xxx me…

Wat rot voor je. ik heb geen ervaring dus ook niet echt goede tips.
misschien kun je het opschrijven hoe je je voelt, misschien schrijf je het dan wat van je af. of wat leuks doen met vriendinnen. ik hoop dat het wat beter gaat!

Sorry heb geen evaring. Praat met je ouders/therapeut

Ik heb er zelf niet echt last van, maar misschien helpt het om er goed over te praten?

Ik was het ook. Problemen thuis enz. Moeder dood. Andere moeder. Kut wijf. Maar me vader en me beste vriendin hielpen me dr uit. Die mensen vergeet ik echt nooit, die hebben een speciaal plakje in me hart <3.

woow, dat is wel heel erg als je op je 13e al depressief bent.
Ik zou er gewoon zo veel mogelijk over praten en 's avonds na een slechte dag een vriendin opbellen ofzo

Ten eerste: succes!
Mijn moeder heeft ook vaak (manisch-)depressieve periodes. Dat is echt zwaar - ook voor ons als gezin.
Het is moeilijk om tips te geven, soms lijkt niets te helpen. Misschien een soort dagboek bij houden? Verder veel praten met mensen uit je directe omgeving en mensen die weten hoe ze er mee om moeten gaan (psychologen etc.). Ik heb bij mijn moeder ook gemerkt dat medicijnen ontzettend veel invloed kunnen hebben.
Als je wil mag me noten.

Idd beetje raar dat je al op je 13e depri bent…
sterkte!

Heeey
Had ik een tijdje geleden ook, maar ik kreeg er lichamelijke klachten door…