Depressief

Hey, ik zit dus in een depressie wat echt heel moeilijk voor me is. Ik voel me bijna altijd down en pieker veel te veel. Ik word gepest en heb daardoor een negatief zelfbeeld gekregen. Ook snij/kras ik mezelf. Daar zijn ze laatst op school achter gekomen. Ik moet nu met veel mensen praten, mijn mentor, vertrouwenspersoon, maatschappelijk werker, de dokter, over een paar weekjes de ggz, en nog iemand die denkt dat ze me kan helpen. Ze is er wel in doorgeleerd enzo maar staat dichtbij me. Ze weet veel van me, mijn school, vrienden, fietsroute, hangplekken. Ze kan me elk moment oppikken en met me gaan praten. Maar eigenlijk mag ik haar helemaal niet. Ze zegt altijd trut tegen me en heeft een grote mond. Nu heeft ze me een voorstel gedaan, of ik blijf met haar praten en ze regelt voor me dat ik die andere niet meer hoef te zien. Of ik praat niet meer met haar maar wel met de rest. Wat moet ik nou kiezen ? Want ik mag der echt niet; en dan zou ik der elke dag wel zien en gesprekken hebben. Anders zou ik hooguit 2 gesprekken in de week hebben (denk ik). Of ik word opgenomen. Die kans is maar 25%. Ik ben trouwens nog maar 14. Wat moet ik nu kiezen ;(.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/depressieve-meiden-lotgenoten-topic-2-245741.0.html

Je wist dus al dat je een depressie had voordat je uberhaupt met mensen ging praten? Of lees ik dat verkeerd

Als je haar niet mag, lijkt het mij persoonlijk niet echt prettig om constant met haar te moeten praten. Ik heb zelf nogal vertrouwensproblemen en als ik degene met wie ik zou moeten praten niet aardig zou vinden zou ik het echt verschrikkelijk vinden. Bovendien denk ik ook dat het misschien wel goed kan zijn om juist met iemand te praten die niet zo dichtbij je staat, dat kan het soms juist ook makkelijker maken om dingen te vertellen.

Je mag me altijd noten, als je wilt!

Ik weet inderdaad dat ik een depressie heb, ik heb al met de dokter en alles gepraat.