Depressief

Jaa komt er weer zo’n negatief topic van mij aan hoor, maar ik móet het gewoon kwijt.
Hier kan ik met niemand écht goed praten, dus typ ik het maar van me af.
Ik ben ongeveer al 3 jaar depressief, waarvan 1,5 opgenomen.
Nu zit ik op een gesloten afdeling.

Het leven is echt stom. Echt waar, ik zie de lol er gewoon niet van in.
Altijd maar weer zo negatief denken, ik word gek van mezelf !
Zo somber, alsof ik in een draaikolk zit en die me steeds verder meeneemt naar beneden.
Ik zou zo graag weer een normaal leven willen hebben, gewoon naar school gaan, huiswerk maken (ja ik weet het, dit klinkt raar, maar ik wil het echt :flushed: ) , chillen met vriendinnen, leuke dingen doen en ga zo maar door.
Maar ja, als ik nu om me heen kijk zie ik een deur die op slot zit. en een andere deur naar de patio, dat is een klein betegeld stukje waar je kan roken en basketballen. Ook niet echt buiten dus.
Ik zit gewoon opgesloten ! En geloof me, dat is 1 van de vervelendste gevoelens die je kan hebben. Als zelfs je vrijheid word afgepakt. Maarja , genoeg geklaagt…
Soms denk echt dat andere mensen vinden dat ik me aanstel…daar ben ik heel bang voor !

Liefs,
Femke

Wat denk je precies, dat wij voor je kunnen doen? :slightly_smiling_face:

Geen flauw idee, maar ik moet het echt even kwijt…
als je wil verwijder ik hem wel weer, als dat kan ?

Don’t forget to smile! :slightly_smiling_face:

Jaa heb ik zelf in mn onderschrift ;p
inderdaad : NIET VERGETEN

Hopelijk komt het goed. Sterkte!

eigenlijk is hier een speciaal topic voor
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/waar-zit-je-mee-lucht-je-hart-238153.0.html

Wat vervelend meid :sob::muscle: Je stelt je zeker niet aan!
Misschien kun je hier je ei kwijt?
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/depressieve-meiden-lotgenoten-topic-2-245741.0.html

You have to fall from a mountain to see where you’re climbing for!

Misschien is het iets om in het depressieve meiden lotgenoten topic te posten? daar zijn meiden die in het zelfde schuitje zitten/zaten en volgensmij heb je erge behoefte om er (anoniem) over te praten/posten. Ze zijn daar heel lief en begripvol (: