Depressie?

Hey!

De reden waarom je op dit bericht geklikt hebt, is waarschijnlijk omdat je je niet goed in je vel voelt. Wel, misschien wil je er wel iets aan doen! Dan is het zeker de moeite waard om mijn pas opgestarte blog te bezoeken. Ik ben zelf bijna uit mijn depressie en ik wil iedereen die met depressie geworsteld heeft, een depressie heeft, of angst heeft in een depressie te vallen, helpen. Op mijn website zul je allerhande tips vinden van een 15-jarig meisje. Ook zal ik mijn eigen ervaringen delen. Ik hoop dat jullie de moeite willen nemen om mijn blog te bezoeken.
Veel succes!
Emma

edit mod: Reclame

Dit is reclame, dat mag niet op dit forum.

nee

Een depressie is voor iedereen verschillend en er bestaan verschillende symptomen en behandelingen hiervoor. Er bestaat dus geen one fits all approach.

Heb/denk je dat je een depressie hebt? Ga dan langs bij de huisarts of bel de anonieme ggzlijn. Die hebben meer kennis en overzicht op alle mogelijkheden.

1. Ik klikte omdat ik dacht dat jij denkt dat je misschien een depressie hebt
  2. Niemand neemt advies aan van een 15-jarige

Als ik al een depressie zou hebben zou iemand die 5 jaar jonger is dan ik me daar vast niet bij kunnen helpen. Sorry het is vast goed bedoeld maar probeer eerst jezelf te helpen.

Dit is reclame.
En bovendien staat er nog niets op je blog, misschien moet je eerst eens artikelen schrijven voordat je jezelf gaat promoten.