Depressie lotgenoten groep

Heey ik ben ben opzoek naar lotgenoten die depressie hebben of depressie hebben gehad. Ik ben zelf 20 jaar en mij lijkt het leuk om een whatsapp groep te maken waar we elkaar kunnen steunen en ervaringen/tips kunnen delen. Wie lijkt dit ook wat? :grinning:

Hey Nuggetie,
Het is zeker een leuk idee. Ik denk dat niet iedere lotgenoot erop staat te springen om contact hebben met andere die ook depressief is. Of waren. Ook al kan dit voor een aantal juist hetgeen zijn dat hun juist kunnen helpen. Als er meerdere zijn die in deze groepsapp willen. Wil ik mij zeker erbij aansluiten. Daarbij mag ik vragen hoe je hier op bent gekomen?

MVG,
Timca Peters

Hey,
Ik vind het een goed idee. Op deze manier kunnen we elkaar helpen om weer plezier te hebben in de kleine dingen. En elkaar steunen, ik weet alleen niet of ik gelijk mijn nummer wil delen. Is dit een probleem?

Ik zou me graag aansluiten, alleen ben ik 16 en nooit officieel gediagnosticeerd. Toch merken mensen om mij heen op dat ik me soms depressief gedraag en heb ik weleens gesprekken met docenten gehad over mijn gevoelens omdat ik bepaalde uitspraken gedaan heb. Ook moest ik naar een ggd werker op onze school omdaf ik verkeerde signalen af gaf en mijn ouders wouden me naar een psycholoog sturen. Toch durf ik er nooit evht over te praten en lijkt zon groep me misschien wel wat. Lmk wanneer de groep aangemaakt is!! xx