Depressie en geslagen..

Ik heb een beetje een probleem, ik zit de laatste tijd 24/7 op mijn kamer, chagerijnig. En mijn moeder slaat mij soms als ik iets op een verkeerde toon zeg… Ik word er zo moe van :frowning_face:

Om te zeggen dat je een depressie hebt vind ik wel te hoog gegrepen.
Ook kan ik niet beoordelen of het terecht is als je moeder je slaat of niet
Nu is het in deze tijd niet geaccepteerd om te slaan maar ik vind dat als een kind het er naar maakt dat dit af en toe best zou mogen.

Praat er eens met je moeder over

Ik denk dat je iets uitgebreider je situatie moet vertellen om daar een oordeel over te vormen.

Het is lastig om hier bij te beoordelen. Wij hebben dit nooit gezien. Zelf heb ik een depressie en (in ieder geval bij mij) is het meer dan chagrijnig op mijn kamer zitten maar dit is bij iedereen anders. Het slaan ligt bij mij heel lastig dus daar ga ik niet op in, mijn excuses.

Praat er op een rustig moment over met je moeder.

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Het slaan van een kind is gewoon per wet verboden.

Aan TS:
Zou je ons iets meer van de situatie kunnen vertellen? Dan kunnen we je tips geven over hoe jij je weer een stuk beter kunt gaan voelen. Want of je nu een depressie hebt of niet. Niet lekker in je vel zitten is nooit fijn.

Ik vind het een verschil als ouders een corrigerende tik geven of echt slaan.