Depilator

Hee,

ik heb eventjes een vraagje over de depilator en ik zou het fijn vinden als jullie mij kunnen helpen! Ik heb last van donkere haartjes op mijn bovenlip, meestal epileer ik dit, maar dat is best veel werk. Nu heb ik een depilator gekocht en dacht dat ik dit hier vast wel voor zou kunnen gebruiken. Mijn moeder die vertelt mij alleen dat je hierbij een beetje hetzelfde effect krijgt met scheren: dikkere & hardere haartjes terug (en evt. stoppeltjes).

Wat denken jullie hiervan? ZOu dat kunnen? Als dat namelijk kan, gebruik ik 'm natuurlijk niet voor haartjes op mijn bovenlip!

Alvast bedankt!

Je moeder heeft gelijk.

Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar ik geloof dat je moeder inderdaad gelijk heeft.

Nee, ze worden er op den duur juist dunner door.
Je weet toch wel van de oude vrouwtjes?
met amper wenkbrouwen?
komt door het te vaak epileren.

maar je kan het beter harsen/epileren met touw, mascha van beautygloss.nl heeft daar een goed filmpje over!

Ja, maar epileren is iets anders dan depileren. Met touwtje/pincet duurt best wel lang/beetje pijnlijk. Ook vergeet ik dan weleens haartjes, kortom erg irritant. Maargoed, liever dat dan depileren met dikke haartjes/stoppeleffect!

Vraagje: Hoe werkt die depilator van de Action? Ik zit erover te denken om hem te kopen. =)

ik heb 'm en ik vind 'm geweldig, je gebruikt 'm net als een scheerapparaat maar dan voor je wenkbrauwen en zo.
er zitten ook 2 borsteltjes bij die je erop kan zetten en dan kun je zo over je wenkbrauw gaan en dan wordt ie verdunt.

ja ik heb ook de depilator van de action! Hij is idd erg handig, maar niet boven je lip gebruiken, dan krijg je straks harde haartjes daar:|

Bij een ander topic had ik gelezen dat iemand kleine schokjes door de depilator van de Action kreeg.
Hebben meer mensen daar last van?

Als het goed is komen de haren juist niet dikker terug want het is juist niet net als een scheerapparaat; het zijn de platen die de haren tot de huid weghalen.

Maar ik neem aan dat als je eenmaal dikke haren hebt en die weghaalt met de depilator, dat ze vervolgens niet als dons/lichte haartjes terugkomen?
Of is dat bij iemand wel het geval?
Zo ja dan is het een toverproduct.

Je moet er wel voorzichtig mee zijn… ik wist niet hoe je de batterij er in moest doen en heb hem dus meteen kapot gemaakt.