Deodrant voor meiden

Vind jij dat meiden mannendeo mogen gebruiken
  • Ja, Dat mag
  • Ik denk het wel
  • Nee, Dat mag niet
  • Ik denk het niet
  • Ik weet/begrijp de vraag niet

0 stemmers

Hallo, Ik ben nieuw op Girlscene. Toch leuk om weer zo’n leuke site tegen te komen, Gelukkig ben ik van plan langer te blijven dan 1 post :slightly_smiling_face:

Ik heb een busje Axe gekocht, Want ik persoonlijk vind Axe beter. Spuit beter. Het heeft vooral een betere geur. En het is een mooi busje deo

Wat ik me afvroeg was, Is het niet raar voor een meisje om Axe te gebruiken, Ik zelf vind die zoete meidengeurtjes maar niks en ik heb een deo gekocht die niet zo super erg ruikt, dus tja… Wat vinden jullie ervan?

• AxeLady

je hebt toch ook speciale axe voor meiden ?

Ja? Dat wist ik niet :confused:

Het is een lichte mannengeur, Maar ik ben een meisje vaak met jongens omgaat dus ze zullen er niet van opkijken, Toch bedankt. Zal er maar eens voor gaan kijken

Axe Dark Temptation is mijn favoriete deo en die gebruik ik dus ook heel vaak, vind er niks geks aan. Als ik mannen deo wil gebruiken, gebruik ik mannen deo.

Dat vind ik een geweldige reactie! :cold_sweat:

Ik gebruik zelf:

Anti-Transpirant
[48H] Fresh protection

Axe dry Black

je moet inderdaad zelf weten wat je gebruikt

Ik dacht dat er veel meer meiden tegen mannendeo waren?

Mooi zo! Niet dus :slightly_smiling_face:

Ik heb twee weken geleden axe anarchy for her in Duitsland gekocht. Heb hem nog niet in Nederland gezien maar hij staat wel op de kruidvat site. En het is niet zo’n zoete geur gelukkig.
https://www.kruidvat.nl/axe-for-her-anarchy-deodorant-spray/p/3100700

:upside_down_face:

Die ga ik zeker kopen, Alvast bedankt!

Ik vind het niet zo chill om een mannendeo te gebruiken, ik vind dat geen lekkere geur voor een vrouw. Maar als een vrouw mannendeo wil gebruiken, moet ze dat gewoon lekker doen. Wie ben ik nou om daar op tegen te zijn?