deodorant

Welke helpt tegen 't zweten?
Echt vreselijk, ik kan nooit normaal een grijs bovenstuk dragen,
ookal bewerk ik mijn oksels met lagen van anti zweet deo,
Het wil niet weg XD

Je zweet sowieso, dat kan je niet tegenhouden. Als het echt erg is, zou ik even naar de dokter gaan.

je hebt toch van die zweetpats die je dan in je shirt kan doen? ik heb hier eigenlijk geen verstand van :blush:

Axe deodorant.
Voor mannen, weliswaar, maar het werkt bij mij echt ontzettend goed!

De geur blijft stukken langer hangen waardoor je echt geen zweetlucht ruikt, en ik vind de geuren ook nog eens heerlijk ruiken!

Het is sowieso belangrijk dat je oksels goed schoon zijn voor je je deodorant op spuit. En ze moeten droog zijn. Anders pakt de deodorant niet heb ik gemerkt. Daarnaast kan je beter katoenen shirts dragen ipv van die strakke synthetische shirts want daarin ga je ook veel sneller zweten. Bij de kruidvat bijvoorbeeld kan je ook van die okselpads kopen die het zweet opvangen, die moet je dan in je shirt dragen, zoals Doonuts zei. En je hebt speciale gels die je poriën zo dusdanig verstoppen dat je niet meer zweet, dus echt van die speciale antizweet gels. En wat je ook kunt proberen is in plaats van deo’s met synthetische stoffen eens een keer citrusvruchten proberen als ‘deodorant’: eerst heel goed je oksels schoon en droog maken. Ga daarna bijvoorbeeld met een halve limoen over je oksels en laat dat goed drogen met je armen omhoog, duurt niet zo lang. En dan ben je klaar voor de dag. De geur blijft niet zo sterk hangen, en als er wat van t vruchtvlees mee komt valt dat er vanzelf af.

Hopelijk heb je er wat aan (:

De sprays van odorex werken bij mij erg goed, sanex ook. Merken zoals dove, fa etc. hoef ik niet te proberen.
Let bij de verpakking erop dat er antitranspirant opstaat, niet deodorant (das vaak alleen een luchtje).

syneo5 gebruiken. Dat is redelijk duur, maar het gaat lang mee!

odorex extra dry.
depper of lotion nemen.