deodorant

Welke helpt tegen 't zweten?
Echt vreselijk, ik kan nooit normaal een grijs bovenstuk dragen,
ookal bewerk ik mijn oksels met lagen van anti zweet deo,
Het wil niet weg XD

Je zweet sowieso, dat kan je niet tegenhouden. Als het echt erg is, zou ik even naar de dokter gaan.

je hebt toch van die zweetpats die je dan in je shirt kan doen? ik heb hier eigenlijk geen verstand van :blush:

Axe deodorant.
Voor mannen, weliswaar, maar het werkt bij mij echt ontzettend goed!

De geur blijft stukken langer hangen waardoor je echt geen zweetlucht ruikt, en ik vind de geuren ook nog eens heerlijk ruiken!

Het is sowieso belangrijk dat je oksels goed schoon zijn voor je je deodorant op spuit. En ze moeten droog zijn. Anders pakt de deodorant niet heb ik gemerkt. Daarnaast kan je beter katoenen shirts dragen ipv van die strakke synthetische shirts want daarin ga je ook veel sneller zweten. Bij de kruidvat bijvoorbeeld kan je ook van die okselpads kopen die het zweet opvangen, die moet je dan in je shirt dragen, zoals Doonuts zei. En je hebt speciale gels die je poriën zo dusdanig verstoppen dat je niet meer zweet, dus echt van die speciale antizweet gels. En wat je ook kunt proberen is in plaats van deo’s met synthetische stoffen eens een keer citrusvruchten proberen als ‘deodorant’: eerst heel goed je oksels schoon en droog maken. Ga daarna bijvoorbeeld met een halve limoen over je oksels en laat dat goed drogen met je armen omhoog, duurt niet zo lang. En dan ben je klaar voor de dag. De geur blijft niet zo sterk hangen, en als er wat van t vruchtvlees mee komt valt dat er vanzelf af.

Hopelijk heb je er wat aan (:

De sprays van odorex werken bij mij erg goed, sanex ook. Merken zoals dove, fa etc. hoef ik niet te proberen.
Let bij de verpakking erop dat er antitranspirant opstaat, niet deodorant (das vaak alleen een luchtje).

syneo5 gebruiken. Dat is redelijk duur, maar het gaat lang mee!

odorex extra dry.
depper of lotion nemen.
Geloof me je blijft kurk droog. Ik had soms momenten dat ik echt dacht ik zweet dus ik bij de wc kijken niets!!! Mn oksels waren helemaal droog alleen wel heel warm.
In het begin prikte het spul vreselijk bij mij(echt alsof iemand met naalden in mijn oksels prikte) maar nu niet meer gelukkig. als je dat hebt ff doorzetten.

odorex werkt niet super bij mij maar syneo 5 lijkt toch wel iets te helpen! wel redelijk duur

Odorex extra dry helpt echt heel goed! Je moet dit 1 keer in de 2,3 dagen opdoen 's avonds.
je moet het alleen niet gebruiken nadat je je gescheerd hebt! want dan prikt het echt heel erg.
verder gewoon deo gebruiken. Dit werkt bij mij echt heel goed!(aa)

Odorex kan je gebruiken, het zorgt dat je zweetkliertjes dicht gaan zitten. en je minder of niet meer zweet. misschien moet je voor meer informatie op google kijken over odorex. ik weet er namelijk ook niet veel van (A)

Is dat wel goed?

Ik ken die dingen, die je moet smeren enzo, maar dat vergeet ik, ofzo en ik vind het niet handig,
Als het echt bij deodorant moet blijven, wat is dan volgens jullie het beste?

x

Het is slecht voor mensen die niet tegen alcohol of verzorgingsproducten kunnen.

Hmmm, Ik heb nog niet zo’n last van zweet. uuhh, ik denk niet egt dat je deodorant is die tegen zweet helpt. Volgens mij heb je wel odorex deo maar ik weet niet of die helpt tegen zweetplekken.

Tis echt vervelend, heb zon super leuk topje, maar die kan ( doe ) ik dan weer niet aan omdat je daar super snel ziet als ik zweet ofzo XD

Weetje, scheer je je oksels ? Al scheer je het blijkt het minder te worden. ik scheer ze namelijk. en ik heb er weinig tot niet last van ?

Ik heb er ook echt zó last van. Ik heb boven ALTIJD iets zwarts aan, en daar erger ik me zo aan, want zwart staat me niet. Maar ik zweet gewoon altijd, ook als ik rustig iets doe. Alleen ook heel apart als ik thuis ben zweet ik bijna nooit wat ik ook doe, maar komt er iemand op bezoek, of ik ga op bezoek, of ik moet naar school zweet ik direct weer ? :s

Ik zweet zelfs als ik het koud heb XD
hoe vind je die :stuck_out_tongue:

Scheren jullie je oksels ?