Deoderant

Hallo meiden ik denk niet echt dat ik de enige ben met dit probleem…
maar ik zweer in de zomer aka lente echt heeeeel veel, het is heel irritant want ja mijn kleren… die worden nat en je ziet dan gelijk de vlekken…
het zijn meestal echt geen kleine vlekjes maar echt van die grote waar voor ik me schaam…
ik de winter had ik hiet echt niet veel last van maar nu…
ik heb rexona nivea etc geprobeerd maar die hielpen gewoon ECHT NIET.
dus nnu heb ik odorex een spray daar van…
ik moet het om de 2 a 3 dagen op me oksels spuiten maar nu mijn vraag.
als deze niet helpt wat dan?
en mag ik gewoon hierna deoderant op me oksels doen…
of kennen jullie nog een betere middel?

Nivea drycomfort werkt heel goed.
Oh wel alleen de stick trouwens, de rest heb ik niet getest.

en heeft het geholpen of niet?

Ja en je ruikt ook helemaal niets meer (zelfs niet na een actieve dag!)
Maar ik denk niet dat het heel gezond is, want dan sluit je waarschijnlijk je huid af.

idd nivea drycomfort! (de stick)

review: http://www.misslipgloss.nl/nivea-dry-comfort-deodorant/

nivea drycomfort idd (ik heb de spray en die werkt ook heel goed!)

het is trouwens deodorant haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

bij nivea drycomfort en odorex moet je wel 1 keer in de 2 weken even je oksels ‘stomen’(haha), dan gaan je porien weer open, anders gaan ze verstoppen.

Ik gebruik de odorex behandelingsspulletjes nog af en toe, bij mij heeft het geholpen. En ik gebruik op dagelijkse basis odorex spray of sanex spray, de enige 2 deo’s waar ik niet snel doorheen zweet. Miss een tip om het te verbergen: vestjes of bolero’tjes dragen over je shirtjes, dan valt het meestal minder op.

Ik vond het ook erg vervelend en ben dus opzoek gegaan naar een oplossing. Ik heb nu Syneo 5 en vind het nu al fijn (dit is nu de 2de dag dat ik het op heb). Je spuit wat deo (4 sprays staat op de verpakking op elke oksel) en dit zou 5 dagen moeten werken. Ik zit nu aan mijn 2de dag. Heb gister nog al een stuk gefietst en heb nul komma nul gezweet. Ik vind het echt nu al fijn spul! Het is alleen aardig duur (bijna 20 euro). Het is gewoon te koop bij de Kruidvat en ziet er zo uit.

https://www.directapotheek.nl/resizeafbeelding.aspx?src=product_img/syNeo%205%20anti-transpirant%2030ml.jpg&cwidth=200&cheight=200
Je moet wel goed de gebruiksaanwijzing door lezen want het spul werkt nog al apart ofzo. Je mag het alleen 's avonds op spuiten.

Hoop dat ik je een beetje geholpen heb.

PS: Als je nog meer ervaringen wilt lezen moet je even deze link door lezen.
http://forum.fok.nl/topic/770353/1/50

Ik zweet nooit zo onder mijn oksels maar op mijn rug, dat is pas irritant, iemand daar misschien een oplossing voor ?

ik ga dit topic even volgen, want ik heb namelijk het zelfde haha.

's Morgens talkpoeder onder je oksels doen! Dat helpt. (:

Ik gebruik Fa nutri skin
http://2.bp.blogspot.com/-MXOXA7Fnjzs/TZyIuy6K8vI/AAAAAAAAAY0/xvN-QQeVJTM/s1600/fadeospraynutrithee.jpg
, deze helpt ook heel goed! Ik fiets altijd 10 km naar school, nu nog in mn dikke winterjas, en ik kom onbezweet op school aan, aan het einde van de dag begin ik een beetje te zweten.
Ik ruik het nog wel 'n beetje (zweet) maar je ziet nikss. :grin:

beetje grote foto. O_o
niet de mijne

Oh, ik zweet niet zo erg (omdat ik ook niet zo actief ben… :p) maar ik gebruik deze:

http://www.nivea.nl/~/media/NIVEA/nl-NL/packshots/NDEOPNRollerjasmine.ashx?mh=350&mw=260&reflection=1&reflectionHeight=50

Er staat op dat het je huid laat ademen… dat doet ie wel natuurlijk maar ik denk niet dat hij goed is tegen vlekken, want over het algemeen krijg je met normale deodorant ook vlekken. erhh… up

Ik heb dat ook heel erg. Ik gebruik Sanex dermo sensitive, daar de roller van. Ik heb hele gevoelige oksels, en heb daar ook wel eens rode irritatie plekjes. Ik kan de perfecte deo maar niet vinden. deze werkt namelijk wel, maar ik ruik mezelf wel eens, zeg maar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wil die Nivea Dry Comfort stick wel eens gaan proberen, maar bij een review staat dat het niet zo goed is voor oksels die gevoelig zijn… heeft iemand dit ook, en gebruikt dit wel gewoon? werkt het dan ook goed?

lang verhaal haha

Waarom zeg je ‘zomer aka lente’? aka betekent also known as. Je zegt dus eigenlijk ‘zomer, ook wel bekend als lente’ of ‘zomer, oftewel lente’. Gebruik alsjeblieft geen woorden die je niet kent, oke?

Ik zou als ik jou was langs de huisarts gaan, ook voor dit soort dingen zijn er veel middeltjes die je alleen op recept kunt krijgen. :slightly_smiling_face:

ik had het ook. (naja, niet heel erg ofzo maar niks hielp)
En toen ben ik Nivea Silver Protect gaan gebruiken (wel voor mannen maar ach) en dat helpt echt geweldig!
Hij geeft wel wit af maar dat maakt niet uit als je een shirtie met mouwen hebt.

Misschien kan je die proberen?

Dat sineo5 werkt inderdaad goed! Heb ik gehoord… De rest ken ik niet.

Ik heb hem nu dag 2 op en ben er nog steeds zo erg over te spreken!
Zeker een aanrader! En je krijgt je geld terug als het je niet bevalt.