Ik zoek een deo die zorgt dat je een tijd beschermt blijft tegen geurtjes in de warmte. Ik gebruik nu de deo van Dove go fresh, maar in de warmte begin ik na 2/3 uur al wat te ruiken dus moet ik hem de hele dag door opspuiten. Ik ga op vakantie naar waar het warm is dus ik hoop dat jullie wat weten
Het ligt trouwens ook aan de luchtvochtigheid he, toen ik een keertje naar mallorca ging heb ik geen deo op hoeven doen, zweette totaal niet.
Maargoed. Odorex extra dry gebruiken, 5 dagen ofzo geen zweet.
Ik gebruik meestal deo van Vogue. Dat is een sterke geur, maar daardoor ruik je hem wel de hele dag.
Die roller van die reclame ‘vrouwen zijn sterk’ ik ben de naam kwijt :’)
En de zweetlucht erdoorheen. Vogue is in principe parfum onder je oksel spuiten xD
Ik heb een deo-roller van Sanex en daar ruik ik de hele dag fris mee, ook als ik geen katoen aan heb. Sowieso vind ik een roller veel beter tegen geurtjes werken dan spuitbussen.
mijn moeder had pas 8x4 meegenomen
en ik merk wel dat ik die ‘sterke’ deogeur toch best wel heel de dag ruik, dus misschien die proberen?
Die van Dove.
Dank jullie wel ik zal even kijken
Rexona
Ik heb gister de Nivea dry comfort gekocht. Maar ik vind hem niet zo goed werken. Er zit al niet een heel sterk luchtje aan maar die gaat na een uurtje ongeveer weer weg, en na 2 uur begin ik de eerste luchtjes alweer te ruiken.
Morgen maar weer naar de winkel…