Deo allergie of iets anders?

Ik heb sinds vanmiddag heeeele erge pijn op me huid aan de binnenkant van me bovenarmen, net of ze heel erg verbrand zijn ofzo , terwijl ze niet echt heel rood zijn.

Het enige wat ik die dag gebruikt heb daar is deo , geen creme ofzo.
Me pa dacht dat het miss een deo allergie is ofzo , maar ik spuit me deo echt niet aan de binnekant van me armen xd

het word ook steeds erger enzo en het steekt heel erg / voelt alsof heel erg verbrand is.
Iemand?

euhh het kan een allergie zijn van iets wat je misschien gegeten hebt. spoel het even af met koud water, en doe er daarna een flinke klodder vaseline op… misschien helpt dat! veel succes in ieder geval!

Heb ik al gedaan maar het werd alleen maar erger , ik kan het amper aan raken. Zelfs als ik erop blaas dan voel ik het irriteren

kan je misschien een foto laten zien? ik heb namelijk ook een tijdje last gehad van een irriterende huid, dus misschien is dat hetzelfde?

Je ziet er niks van , gewoon normaal :S heel raar.

oh wat raar! maar sorry ik kan je niet verder, misschien de dokter wel? nou veel sterkte in ieder geval!

toch bedankt ;d

graag gedaan

als ik jou was zou ik naar de dokter gaan als het morgen/overmorgen nog steeds zo is,
(ik weet ook niet wat het is)

ha, dat ken ik. Dat heb ik ook soms. Ik weet ook niet wat het is… Ik vroeg het aan me moeder (die is dokter) en die zegt dat ik moet ophouden met zeuren :3

Allergisch voor wasmiddel misschien (is het een andere dan gewoonlijk)?

In ieder geval even niet meer die deo gebruiken! Misschien zit er een stofje in waar je niet tegen kunt? Heb je de deodorant net nieuw of al langer in gebruik?

oh of heb je ze net geschoren dan heb ik dat namelijk ook altijd.

Misschien is je huid gevoelig omdat je je oksels hebt geschoren en is je deo nogal agressief? Heb ik ook wel eens.