"Dennie rimpels"?

Ik heb dus zo geheten “dennie rimpels” onder mijn ogen. Ze zijn maar heel klein, maar als ik lag (en je dan van die lag ‘wallen’ krijgt,) worden de lijnen veel dieper :frowning_face:
Ik heb gelezen dat er drie mogelijkheden zijn om ze weg te krijgen/te behandelen;
-het is een allergie en je hebt het pas sinds een tijdje. in dit geval kan je na gaan waar die allergie vandaan komt en hetgene waar je allergisch voor bent niet meer eten.
-je hebt het altijd al gehad en kan het proberen te behandelen met een sterke anti-wrinkel creme.
-het behandelen met een anti-wrinkel creme werkt niet dus je zal er mee moeten leven of plastige sirugie moeten nemen.

In mijn geval heb ik het altijd al gehad, maar ik heb het maar zo ‘weinig’ dat ik een anti-wrinkel creme wilde gaan proberen. Het probleem is dat ik geen idee heb over anti-wrinkel cremes en dat ze meeste voor 25+ zijn? En zij zijn duur en ik weet niet welke werken en niet?
Zou iemand weten welke goed zijn en ook daadwerkelijk werken??

Anti-rimpelcreme is pure marketing.

Ik googelde het en volgens mij is het puur een allergische reactie of eczeem, wat zou betekenen dat anti-rimpelcrème weinig uit zal maken. Als dat het is kan je beter langs de huisarts of een dermatoloog. Als het daadwerkelijk komt door eczeem, allergie, of een andere huidaandoening is het namelijk geen goed plan er willekeurige crème op te smeren. Misschien verergert dat het alleen.