Ik heb een klein probleempje. Een paar maanden geleden zag ik in de sportschool een super knappe instructeur. 21 en ik ben 19. Het weekend erna zag ik hem in dezelfde kroeg als waar ik was. Nou hij keek wel de hele tijd, en ik keek natuurlijk terug. dus ik had hem toegevoegd op hyves en facebook. en hem gekrabbeld, en hij krabbelde terug. en af en toe in die kroeg maakte we een praatje. Ik vond hem echt leuk totdat hij met een meisje zoende, enu staan ze de ene X wel bij elkaar, en de andere keer niet. 1 x kwam hij met al zijn vrienden naast me staan, en die vrienden zag ik naar hem kijken, van ga nou naar haar(mij dus) toe!! maar het leek wel of hij niet durfde. en later zoende hij met een meisje. Hij weet dat ik hem leuk vind, en ik zie hem ook elke week bij de sportschool en ik probeer over hem heen te komen, maar het lukt me gewoon niet! Van de week was ik alleen met hem, dus ik dacht maak een praatje, en ik werd zooo rood! wist niet hoe snel ik weg moest komen. Maar een vriendin van mij die heeft samen met hem een cursus. Dus vanavond zei ze tegen hem je krijgt de groetjes van een vriendin van mij! dus hij zo vragen wie dan. dus toen zei hij zo van oowh jaa dat meisje sport bij ons op de sportschool. Dus toen zei ze ja ze is ook weekend in dezelfde kroeg dat weet jij wel! toen zei hij OHOH! en werd hij knalrood zo zei ze het tenminste.
Maar nu schaam ik me dood!! Het is nu wel echt oooverduidelijk dat ik hem leuk vind, en dat was nou niet mijn bedoeling. Op den duur denkt hij nog dat ik hem stalk, en met iedereen over hem praat. Wat zouden jullie doen? hem een privebericht sturen? Nix doen? of in de kroeg op hem afstappen. Ik zou hem zoo graag willen, maar ik weet bijna zeker dat het niet gaat lukken, anders was die toch al wel naar me toe gekomen! Aan de andere kant die meisjes waarmee hij zoent hebben super veel zelfvertrouwen, en ik niet! Ik weet ook niet echt wat ik tegen hem moet zeggen.
thnxs alvast