Denkt hij dat ik hem stalk?

Ik heb een klein probleempje. Een paar maanden geleden zag ik in de sportschool een super knappe instructeur. 21 en ik ben 19. Het weekend erna zag ik hem in dezelfde kroeg als waar ik was. Nou hij keek wel de hele tijd, en ik keek natuurlijk terug. dus ik had hem toegevoegd op hyves en facebook. en hem gekrabbeld, en hij krabbelde terug. en af en toe in die kroeg maakte we een praatje. Ik vond hem echt leuk totdat hij met een meisje zoende, enu staan ze de ene X wel bij elkaar, en de andere keer niet. 1 x kwam hij met al zijn vrienden naast me staan, en die vrienden zag ik naar hem kijken, van ga nou naar haar(mij dus) toe!! maar het leek wel of hij niet durfde. en later zoende hij met een meisje. Hij weet dat ik hem leuk vind, en ik zie hem ook elke week bij de sportschool en ik probeer over hem heen te komen, maar het lukt me gewoon niet! Van de week was ik alleen met hem, dus ik dacht maak een praatje, en ik werd zooo rood! wist niet hoe snel ik weg moest komen. Maar een vriendin van mij die heeft samen met hem een cursus. Dus vanavond zei ze tegen hem je krijgt de groetjes van een vriendin van mij! dus hij zo vragen wie dan. dus toen zei hij zo van oowh jaa dat meisje sport bij ons op de sportschool. Dus toen zei ze ja ze is ook weekend in dezelfde kroeg dat weet jij wel! toen zei hij OHOH! en werd hij knalrood zo zei ze het tenminste.

Maar nu schaam ik me dood!! Het is nu wel echt oooverduidelijk dat ik hem leuk vind, en dat was nou niet mijn bedoeling. Op den duur denkt hij nog dat ik hem stalk, en met iedereen over hem praat. Wat zouden jullie doen? hem een privebericht sturen? Nix doen? of in de kroeg op hem afstappen. Ik zou hem zoo graag willen, maar ik weet bijna zeker dat het niet gaat lukken, anders was die toch al wel naar me toe gekomen! Aan de andere kant die meisjes waarmee hij zoent hebben super veel zelfvertrouwen, en ik niet! Ik weet ook niet echt wat ik tegen hem moet zeggen.

thnxs alvast

Antwoord op je vraag; Nee.
Ik zou niks doen.Want ik denk dat hij je niet echt leuk vind.Hij zoen toch met andere meisjes?Als die je echt ziet zitten zou hij dat niet doen.Hij lijkt me echt geen verlegen type ofzo

Vind het erg knap dat je aan z’n vrienden kan zien wat ze tegen hem zeggen zonder het te horen! Wil je mij dat leren?

Precies en dan had hij jou vóór die andere meisjes gekozen. Klinkt hard, maar het is wel zo.

@ Labellefleur, beetje flauwe opmerking, dat merk je echt wel als zn vrienden
hem een beetje pushen om naar jou te gaan.

Maar, ik denk dat hij je best leuk kan vinden.
Toen hij dat andere meisje zoende, wist hij misschien nog niet dat jij hem leuk vindt.
Of hij wilde gewoon jouw reactie zien, kan ook net zo goed!
Of hij vind je leuk en durfde daarom niet naar jou te komen.

Ik zou gewoon is op 'm afstappen in die kroeg, gewoon even een praatje houden,
en (als je dat durft!) hem gewoon zoenen.
Het liefst waar dat andere meisje bij is.
Dan merk je meteen of hij dat andere meisje leuk vindt, of dat hij jou wel ziet zitten!

Ik denk dat het bij een praatje houden even het beste is :’) Meteen op de bek pakken lijkt me nou niet zo verstandig, je merkt vanzelf wel aan zijn houding wat hij van je vind.

Dat hij met andere meisjes zoent wil niet per se zeggen dat hij jou niet leuk vindt! Misschien wil hij juist laten zien dat hij “heel gewild” is ofzo, zodat jij nog meer interesse krijgt. Of jou jaloers maken, zodat jij op hem afstapt. Die andere “meisjes vol zelfvertrouwen” zijn veel makkelijker om ff mee te zoenen, maar iemand die hij echt leuk vindt, dat is een heel pak moeilijker! :wink:

Enige manier om erachter te komen is met hem praten. Als je dat IRL niet durft, kan dat best met een privebericht, vind ik…

En als je besluit tóch naar hem toe te gaan of een bericht te sturen, kan je overkomen als stalker.

Ik zou eventjes niets doen, zodat je geen stalker lijkt.
En dan over twee weken of zo, eens naar hem toegaan in de kroeg. (:

Ik herken je oude topic nog! :3
Misschien is het juist wel goed dat ie doorheeft dat jij hem leuk vindt, hoe zou hij het anders kunnen hebben gemerkt?
Wat je kan doen, is tegen je vriendin vertellen dat je niet wil dat hij denkt dat jij hem stalkt en of zij er met hem over kan praten als jij dat niet durft.
Natuurlijk is het beter om het zelf te proberen, maar zij heeft nu toch al contact met hem.
Daarbij denk ik niet echt dat hij denkt dat je hem stalkt, zo lang je niet uren voor zijn deur zit of hem steeds (anoniem) belt en weer ophangt o.i.d. is er vast niks aan de hand.
Maar ik zou wel contact met hem proberen te zoeken naderhand.
Succes!

Nee toch?!Maar waarom zou ze dat doen als hij helemaal geen intresse heeft in haar?

Okee dankjewel! Ja Ik hou me eventjes rustig nu. Ja ik zag toch echt dat zijn vrienden hem pushten, ik hoorde ze niet praten, maar ik zag ze van hem naar mij kijken, en hij stond pal naast me. maar ik dacht toen, laat hem maar de eerste stap zetten, misschien had ik dat toen moeten doen maarja dat is te laat. Zijn broertje zei toen ook dat hij me wel zag zitten… en toen hij steeds bij dat andere meisje zit, heb ik geprobeerd om zo weinig mogelijk aandacht aan hem te geven…maarja dat is best moeilijk:P Als ik hem zie dan ga ik zoo twijfelen…en als ik dan thuis ben dan krijg ik spijt. maarja