Denken jullie ook wel eens dat niemand van je houdt?

Of dat iedereen je haat? Ik denk dat altijd. Ik vraag me vaak af of ik de enige ben…

Ik heb het wel eens gehad ja, na een ruzie met mijn ouders ofzo… als je het vaak denkt dan zou ik even diep in je zelf graven waar dat vandaan kan komen. Want het is natuurlijk niet leuk :frowning_face:

Dat mag je nooit denken :sob::muscle: Ik mag je!!!

bedankt

Ja.

Volgens mij denkt iedereen dat wel eens.

Nee, eigenlijk niet.

Denk dat dat gevoel wel bij veel mensen voorkomt ja. Bij mij is het niet het gevoel dat ik gehaat word, maar meer dat het niemand iets kan schelen of ik er nou wel of niet bij ben of aan me denkt.
maar dat soort gedachtes zijn nergens voor nodig joh, zitten tussen je oren en zijn waarschijnlijk onterecht !

:sob::muscle:
Soms denk ik dat wel…
Vooral als er ruzie’s zijn onderling. Afgelopen zaterdag was ik het pispaaltje van mijn toemalige vriendengroep, en toen had ik echt zoiets van: ‘’ damn iedereen is tegen me… ‘’ (en/of iedereen haat me). Maar mijn vriend kwam voor me op, en ook een hele goede vriendin… gelukkig

ik denk niet dat er geen mensen zijn die niet van me houden, ik ga me meer afvragen waaróm ze in godsnaam van me blijven houden. in mijn hoofd ben ik lang niet altijd dat leuke meisje waarvan iedereen zegt dat ik het ben, en dat is heel vervelend.

Nee

DIT.

jaah eigenlijk altijd wel :frowning_face:

Nee. Ik weet dat mijn familie altijd van me zal houden (ookal lijkt dat soms niet zo)

Ja.

Soms, maar ik geloof het nooit echt.
Maar er is altijd ten minste een iemand die van je houdt, en dat is je moeder :cold_sweat:

Maar even serieus: ik denk dat er wel meer mensen zijn die ook van jou houden hoor, zulke gedachtes zijn nergens voor nodig.