Denken jullie mee?

Heyy, Deze topic is een vraag voor jullie en tegelijkertijd een kennismaking met mezelf en met het forum.

Hoi ik ben Melissa.
En ik ben 14 jaar oud.
Ik hou van schrijven en anderen vervelen met mijn veelste lang verhalen over mijn dromen.

Ik keek vaak wel naar de forums op Girlscene en ik las er wel vaak dingen maar heb nog nooit echt een account aangemaakt.
Tot nu dan.

Mijn favoriete youtubers zijn Jeremy Frieser, de Bankzitters en DHD.

Mijn favoriete zangeressen zijn Belinda en Taylor Swift waarnaar ik mijn gebruikers naam heb vernoemd.
Ik vind het hier in het forum al heel leuk om te lezen uit de topics die anderen plaatsen en ik geniet er enorm van om deze topic te maken :slight_smile:

Ik schrijf graag verhalen en ik heb laatst een personage bedacht dacht van dromen houd en supercreatief is en ik kan mijn dromen de laatste tijd minder goed onthouden.

Hebben jullie misschien nog leuke dromen?
Herhalende dromen? Grappige dromen? Akward dromen? Fabeltastische dromen? Nachtmerries? Lucide dromen?

Schrijf het vooral in details.
Misschien dat ik er iets kan in baseren in mijn verhaal.
Liefs Melissa
<3

Heeey, nog een swiftie, welkom :smiley:

1 like

Ik heb al weken een herhalende droom. Ik ben dan samen met mijn twee zusjes en mijn ouders in een winkel en er komt dan een groot blauw monster met twee hoorns naar binnen, we weten dan niet wat we moeten doen en rennen naar de kelder… Daar staan allemaal zakken met meel. We pakken samen met de rest van de mensen in de winkel allemaal een zak meel en die gooien we over elkaars hoofd heen. Dan komt het monster naar binnen en valt neer.
Daarna wordt ik wakker. Heb je hier wat aan??

1 like

Ook een swiftie hier!

1 like