denken jullie dat ik...

10 kg zou kunnen vermageren tegen augustus?
ik heb dus bijna 4 maand de tijd! in augustus ga ik op vakantie met mijn vriendje en ik wil dat alles wat strakker is en dat ik die kilo’s kwijt ben, vooral rond mijn buik en dijen.
ik weeg nu 63 kg en ik wil graag terug 53 kg wegen, zoals 2 jaar geleden.

Het zou wel kunnen, maar ik denk dat 10 een beetje teveel van het goede is in 4 maanden. Het zou haalbaar kunnen zijn, maar doe het dan wel gezond! Mag ik vragen hoelang je bent?

10 kg voor augustus is absoluut mogelijk, en helemaal geen ongezond doel.
Je moet dus ongeveer 2,5 kg per maand afvallen, dat is ongeveer 0,7 kg per week.
Dat is zeker te doen, maar ben je wel gedisciplineerd genoeg?

Dat is vaak het probleem
Ga jezelf niet uithongeren, dat is met jouw doel helemaal niet nodig,
maar ga jezelf aan de voedingswijzer houden (www.voedingswijzer.nl)
Veel water drinken, minder frisdrank en natuurlijk ook lekker fietsen en lopen,
daar is het heerlijk weer voor! :slightly_smiling_face:

10 kg in 4 maanden is echt niet teveel van het goede,
Dat is juist een goed doel, beter als die meisjes die 10 kg in een maand willen afvallen.
Je moet een beetje een richtlijn aanhouden van 0,5 tot 1 kg per week,
en daar zit ze mooi tussen! :slightly_smiling_face:

Ja maar ik bedoel meer omdat ze zegt dat ze het elke keer niet volhoud en het zo moeilijk vind dat het misschien een iets te groot doel is wat ze voor ogen heeft snap je?

Succes!

Ja oke, het zou inderdaad een teleurstelling kunnen zijn dalijk als het niet lukt.
Ik snapte ook wel dat je het niet rot bedoelde, haha!

Maar als je gewoon goed gedisciplineerd bent, dan komt het wel goed,
en je kunt inderdaad ook een doel als 5 kilo stellen,
dan weet je zeker dat je het makkelijk kunt halen. :slightly_smiling_face:

En wedden dat je dan ook al blij bent met jezelf!

gezond eten, veel water drinken en sporten!
en misschien post-its ophangen, waar opstaat ‘niet snoepen, denk aan je lijn!’
of iets degelijks, om je te motiveren ;d

Ja zo was precies hoe ik het bedoelde! haha :slightly_smiling_face:

hoe lang ben je??

53 kilo is niet veel… 2 jaar geleden was je misschien nog niet aan het puberen. Is het wel een realistisch gewicht?

het licht aan je lengte maar 53 is wel weinig. DOe het wel gezond Gezond eten Maar niet heel weing gaan eten Want dan krijg je uiteindelijk steeds meer zin om te eten:P & gewoon veel sporten hoelahoepen werkt erg goed Ik heb zo een massage hoelahoep met Bolletjes van binnendie masseren je buik & je valt er veel mee af & veel water drinken werkt Succes ermee,

waar heb je die hoelahoep vandaan?zo 1 wil ik er ook:)
wil je me a.u.b een note sturen!Dankje!!

O.T misschien kan je beter zeggen 5 kilo in 2 maanden als dat je lukt dat kan je volgende doel weer 5 kilo zijn…
want in het begin gaat alles heel snel met afvallen maar op een gegeven moment is je lichaam gewend en dan duurt het soms wel eventjes…

maar wat is je lengte?want 53 is prima maar het moet natuurlijk wel een gezond bmi zijn…
misschien hoef je niet eens zoveel aftevallen wie weet ben je wel al eerder klaar:)

aah oke dus het kan, ik hoop dat het mij lukt!!!
ik ben 1m 62…
maar ik heb altijd al rond de 53 kg gewogen, deze jaar heb ik me gewoon een beetje laten gaan…
het hoeft niet perse 10 kg, 8 kg zou ook al goed zijn, dan zou ik me al veel beter voelen in bikini!
is dat ook waar dat je buik ook automatisch verslankt door hardlopen?
want dan kan ik eigenlijk het beste volhouden ipv al die speciale oefeningen :stuck_out_tongue:

hmm zou gewoon afvallen tot jij een mooi figuurtje heb denk dat je dan geen 53 kilo weegt want dat is wel weinig dan heb je ondergewicht.
maar als je afvalt en je traint je spieren word dat ook weer zwaarder;)
dus waarscheinlijk kom je daar niet op uit iig ik neem aan dat je ook spieren wilt trainen bij je buik enzo?

je moet je gewoon een doel stellen voor over 2 maanden!en daarna weer

Ik zou eerst oefenen…
Gezond afvallen is je hele levensstijl aanpassen denk ik. Heb je al een plan hoe je dat gaat doen?

Tuurlijk kan dat! Ik zou het alleen niet doen in de vorm van ‘jezelf uithongeren’. Gewoon géén tussendoortjes meer en veel sporten! Ik weet niet wat je aan sport doet voor de rest, maar met hardlopen moet het ook wel lukken. En water drinken, denk ik?

het vervelende is wel dat het laatste punt waar je afvalt je buik is…dus eerst gaat het van je armen en benen af enzo

huh,serieus? bij mij gaat het juist eerst bij mijn buik weg terwijl ik het bij mijn armen en buik weg wil :frowning_face:

stel tussendoelen en beloon jezelf; ‘als ik 60 kg weeg ga ik samen met een vriendin naar de sauna’ oid.