Denken jullie dat hij mij nou wel of niet leuk vindt

Hallo,

Er zit dus een jongen in Mn klas die ik echt heel erg leuk vindt, we hebben dan ook veel contact op whatsapp enz. Maar nou vindt ik hem dus leuk en vriendinnen van mijn zien dat dan ook, nou hebben we beide insta en is het zo dat ik dus dat sayat programmatie erop heb en ik antwoord daar natuurlijk op en er zitten ook wel eens reacties tussen van “ja jij en (ik noem hem ff mark) mark vinden elkaar allebei leuk” etc. Dus dat leest hij ook en omdat wij best wel veel contact hebben op whatsapp ( best wel gek in het echt bijna nooit alleen dingen over school ettc verder niks) en laatst zei hij dus zo van ja zou ik dat sayat ook doen om te kijken of ik ook berichten krijg en ik zei dus van:”ja hoor is goed” en dus had hij dat ook aangemaakt en kreeg ook dit soort berichten.
Nou de laatste tijd zijn er meerdere dingen gebeurd zo heeft iemand gevraagd: vindt je dat meisje ook leuk waarmee je gekoppeld wordt en hij zei:”ehh dat weet ik niet” en vriendinnen (hij verdenkt ze dus van die berichten) zeiden vindt je haar leuk en 1e x zei hij nee en toen 2e x zei hij ja maar dan in de vorm van uhhhh ja okeee als jij t wil weet je dus ja.
Ik weet echt niet wat hij van mij vindt dus hoop ik heel erg dat jullie je mening hierover willen geven en misschien wat erover vertellen.
Alvast heeeel erg bedankt
XXX

Update: k was even vergeten te vertellen dat een andere goede vriendin van mij vroeg (die hij niet verdenkt) waarom hij zoveel met mij appt en hij zei:”ja zij is anders dan gewone meisjes ze klaagt niet etc en ik moest even mijn probleem bij iemand kwijt” ik bedoel gebruikt hij mij als uitlaatklep ofzo nu ?

Wij kunnen geen gedachten lezen en weten dus niet wat hij van jou vindt. Dus, ik zou zeggen: vraag het aan hem.