Denk jij dat je de ware kan vinden als..

Je gewoon nog vrij jong bent? Tussen 13-18 jaar? Dat je dus een jongen vindt en daar je hele leven al mee wil samen zijn en trouwen enzo? Of denk je dat het als je zo jong bent toch overgaat? (: gewoon uit nieuwsgierigheid, weet niet of er al ee ntopic over was!

Ja,dat denk ik wel.
Alhoewel het heel veel van jullie allebei vergt,zo’n lange relatie.

ik denk dat je je er niet te veel moet bij nadenken je zit nog in een tijd waarbij je alles meemaakt enzo
zelf heb ik een vriend en natuurlijk denk ik die is HET maar je weet t nooit zeker mensen kunnen veranderen en smaak ook er kan nog zoveeel gebeuren

ik zou zeggen geniet van de tijd als je met iemand heb en misschien is het wel de ware

toen ik verliefd werd op mijn vriendje dacht ik niet van, jaa, dit duurt voor altijd :'D!
dit heb ik nog steeds niet, maar dat wil niet betekenen dat ik niet zo lang mogelijk
bij hem wil blijven.

~ offtopic; ik heb er trouwens een gruwelijke hekel aan als mensen krabbelen van, schatje schatje je bent mn ware ik kan niet zonder je niemand breekt ons je bent de zon die mijn nacht laat verdwijnen blabla. ;
onder elke krabbel.

op dit moment is hij de ware voor mij. Maar dat betekend voor mij dus precies wat er staat: op het moment zou ik geen ander/niemand wensen want we maken elkaar erg gelukkig. Om nou te zeggen “hij is mijn ware en we blijven altijd bij elkaar” vind ik nogal (13-jarige tienerstijl) naïef. Alsof je dat kunt voorspellen.

Ik denk zeker wel dat het zou kunnen, maar ik denk niet dat het gauw gebeurt. Op deze leeftijd verander je veel zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Bovendien wil je lol maken zolang je nog jong bent, en je wilt niet snel aan iets vastzitten…
Maar als je echt veel voor elkaar over hebt, zou het wel kunnen ja.

Het zou kunnen, maar het is nogal onwaarschijnlijk.

Niet als je 13 bent nee. Maar als je een jaar of 16/17/18, geloof ik zeker dat het kan. Als je allebei maar wilt.

ik denk niet als je 13 bent je dan al de ware kunt vinden!
maar als je echt verliefd bent denk je meestal wel dit is voor altijd.
alleen meestal is dat dan niet zo…

Als je nog zo jong bent?.. nee denk het persoonlijk niet.
Ik ben 19, en heb nu al bijna 1,5 jaar met mijn vriend, en ik kan het wel liefde noemen, maar niet persé de ware. Het kan altijd stuk toch?.. Ik vind het pas ‘‘ware liefde’’ als je 50/60 jaar bij elkaar bent, en nog super veel van elkaar houdt.

Ik heb nu een halfjaartje en word in maart 18… mijn vriend wordt dan 20. Toch denk ik dat wij echt gaan trouwen en kinderen krijgen enz… Hij denkt dit ook trouwens… We hebben allebei al veel meegemaakt en veel gefeest en ik heb genoeg vrijheid gehad qua jongens en hij qua meisjes. Ik hoef dat echt niet meer en ik ben blij dat ik hem nu heb gevonden. En ja, aan de ene kant vind ik het wel vroeg. Maar aan de andere kant hebben we samen al veel meegemaakt (zijn vader overleed net in de tijd dat wij iets kregen en toen ging het een beetje mis met hem qua drugs enzo) en ik kan hem nu echt niet meer missen! Dus ja, soms kan het wel! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het niet vaak gebeurd, maar het kan wel. Mijn ouders zijn ook al bij elkaar sinds ze 15 zijn. Ik kan me alleen echt niet voorstellen dat ikzelf nu een vriendje zou krijgen en dat ik over 30 jaar nog steeds samen met hem ben…

Ik geloof eigenlijk niet echt in de ware persoon, m.a.w. dat er maar 1 persoon ‘perfect’ is voor je. Dat geloof ik niet. Maar ik geloof wel in ware liefde, échte liefde. Maar ik denk dat je dat met meerdere personen kunt ervaren.

Ot: Ik denk wel dat het kan, als je 17 bent ofzo. Maar hangt ook af van hoe je in het leven staat.

Ik denk dat dat wel kan hoor. Vriendin van mij heeft nu 6 jaar een relatie, vanaf hun 15e. Ze zijn echt zoooo super blij met elkaar. Zij zijn écht voor elkaar gemaakt.

kan best
mijn oom & tante zijn bij elkaar sinds hun 15e

op tv zag ik een vrouw die had op haar 14e een vriend en ze is nu 40 en ze heeft nog met hem en ze zijn getrouwd dus wonderen bestaan maar het zal wel 0,1 % kans zijn dat dit meer overkomt

Ik denk dat ik zeg maar “de ware” heb gevonden. We hebben het allebei over later en ik heb ook niet het gevoel alsof het ooit overgaat.

Ooit geloofde ik dat ja, nu niet meer.

:ok_woman:

[fgcolor=#DE842A]Ik denk wel dat het kan, ik denk dat je die persoon altijd tegen kan komen.
Denk overigens wel dat het niet echt goed is, aangezien ‘scharrelen’ etc. ook goed is voor je ontwikkeling.[/fgcolor]