Denk je dat dit klopt?

tuurlijk voelen niet alleen dikke meisjes zich onzeker, maar er zijn ook veel meiden, zowel dik als dun die onterecht denken dat ze (te) dik zijn door het schoonheidsideaal
is dat nog steeds een hype dan? nou ja er gebeuren nog wel veel borstvergrotingen enzo, maar ik dacht dat dat een beetje minder was nu (zelf Barbie heeft tegenwoordig kleinere borsten dan vroeger XD)

Er wordt toch veel over grote borsten gepraat en het wordt altijd veel positiever voorgesteld in de media.
En ik snap die meisjes niet die een mooi gewicht hebben en die zich toch te dik voelen. Ik vind die graatmagere topmodellen allesbehalve mooi.

Ja, het schoonheidsideaal kan wel veranderen, maar er zijn altijd, altijd meisjes die onzeker zijn. Wat het schoonheidsideaal dan ook is. Het hoort gewoon bij de leeftijd en het geslacht. Niet iedereen heeft er natuurlijk last van, maar het is wel een veelvoorkomend iets.
Schoonheidsideaal = dun, volle meisjes voelen zich onzeker
Schoonheidsideaal = vol, dunne en platborstige meisjes voelen zich onzeker
Schoonheidsideaal = groen, paarse meisjes voelen zich onzeker

Nouja, je snapt mn punt. Er zijn altijd mensen die van het schoonheidsideaal afwijken, en zich inbeelden dat dat belangrijk is, en dus onzeker worden.

Goed gezegd:]

net zoals ze zeggen dat vrouwen nu dankzij de economische crisis meer make-up gebruiken.
dit omdat het een goedkopere manier is om er chic/mooi uit te zien.

Keine ahnung

Haha XD Haha. slappe lach XD
Ik zag even voor me dat je er ééntje in tweeën brak :stuck_out_tongue:

lekker on-topic XD

up

nog zo iets:
http://www.knack.be/weekend/nl/beauty/nieuws/Revival-van-de-blondine-dankzij-recessie/a13952-article.jsp

zo: http://www.beautyjournaal.nl/recessie-goed-voor-de-lipstick/#more-544

Ah bullshit.
Iedereen maakt z’n eigen schoonheidsidealen, en dat wordt niet bepaald door een of andere crisis.

HALLELUJAH! :frites:

Nou komen we ergens!

dat is pas bullshit, mensen zijn allemaal dikke meelopers :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, daar dacht ik ook net aan.

… Waarom zijn er mensen in geinteresseerd wat een peperpuntje doet met cola?
… Waarom zijn er mensen in geinterresserd wat er 4698758967 jaar geleden in de wereld gebeurden? Sterker nog! WAAROM zijn er mensen in geinteresseerd wat er over 4608758967 jaar gáát gebeuren?

Need I go one?

omdat ze niks beters te doen hebben.
omdat ze nieuwsgierig zijn

Zou best kunnen.

Je hebt ook het lipstick indicator. Dat is een idicator die aangeeft hoe het met de verkoop van lipstick gaat. Hoe hoger deze is hoe slechter het vaak gaat met de economie. Onderzoek heeft namelijk aangetoond dat als men in een economische recessie, er meer cosmetica word verkocht.

bron

klopt wel, hadden we laatste nog over bij economie
't schijnt dat vollere vrouwen nu iets meer rijkdom uitstralen