Denk je dat dit klopt?

hey ik las net deze 2 artikeltjes:
http://www.hln.be/hln/nl/14/Kanaal-You/article/detail/834292/2009/04/27/Schoonheidsideaal-is-terug-dikker-door-crisis.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/14/Kanaal-You/article/detail/810266/2009/04/06/Mannen-moeten-weer-gespierd-zijn.dhtml
het komt er op neer dat door de economische crisis het schoonheidsideaal terug verandert en dat vrouwen weer wat voller mogen zijn en mannen wat gespierder
x

Als je maar gewoon goed in je vel zit… dat is het belangrijkste toch ?

Ik weet niet of het klopt, maar sommige vergelijkingen vind ik raar worden. Waarom zijn mensen er in geïnteresseerd of de economische crisis gevolgen heeft voor het schoonheidsideaal?

Ik heb werkelijk GEEN idee =o
Sorry xD

Ik snap echt niet waarom dat zou kunnen kloppen. Echt, ik heb al vaker zulke dingen gelezen, and it just doesn’t make sense to me. XD

@ GRAZIA: ja tuurlijk, maar stel dat het ideaal terug wat normaler wordt, dan gaan er mss zich meer mensen goed in hun vel voelen
alhoewel, hoe je naar jezelf kijkt heeft ook veel te maken met persoonlijkheid en cultuur, maar toch, het kan helpen ^^

Hehe bye bye metroman.
Nu de L’oréal Men Expert reclames nog.

vroeger was voller ook “hip” omdat dat stond voor rijkdom, zij hadden genoeg geld om zich te voeden, en armere mensen waren al snel een stuk dunner omdat ze zich niet zo veel of zo gevarieerd voedsel konden veroorloven :slightly_smiling_face:

Ik geloof er niks van.

Ik heb de graatmagere mannelijke modellen sowieso nooit knap gevonden. En waarschijnlijk zijn een boel meiden het met me eens XD

jah idem ^^

WHOEW. Ik vind die mannen juist sexy XD. Echt. Ze zijn zo lekker dun en breekbaar.

Ahaha, das wel overdreven hoor. Alsof door de crisis mannen geen eten meer kunnen kopen en daardoor aangezien worden als armoedzaaier als ze dun zijn. Zelf vind ik dun mooier, maar hij moet geen jongetjeslichaam hebben ofzo. ='D

Ik heb sowieso liever wat gespierdere mannelijke modellen :stuck_out_tongue:
Maar ik heb eigenlijk geen idee of het schoonheidsideaal nou echt zou verandere door de crisis…

als het wel klopt zou het betekenen dat ook de dikkere meisjes zich zekerder gaan voelen, omdat ze dan het gevoel hebben, dat ze ergens bij horen… als het klopt zou het wel mooi zijn, maar ach. Je kan ook heel dik zijn en goed in je vel zitten. vroeger zij ik altijd tegen mijn moeder dat ik dik mag worden als ik getrouwd ben want dan heb ik al iemand die mij leuk vind en hoef ik niet meer mijn best te doen om er goed uit te zien voor mannenjacht best wel stom eignelijk :stuck_out_tongue:

dat zou ook betekenen dat dunnere meisjes zich nog onzekerder gaan voelen.

Best stom, inderdaad. ='D Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je man je leuk blíjft vinden. Ik zou ook geen man willen die nadat we getrouwt zijn ineens heel vadsig wordt!

maar 't is wel beter voor alle modellen en celebs en mensen die zich aan hen spiegelen die dan niet meer extreem zouden diëten ^^

up

Idd.
Dunne mannen vond ik altijd al niks.
En àls het schoonheidsideaal zou veranderen van dun naar wat voller zouden zoals CHRISTIANDIOR het al zei dunnere meisjes zich onzekerder voelen.
Precies of alleen maar dikke meisjes zich onzeker voelen.
En misschien gaat die hype van de grote borsten nog heftiger worden, zeg maar omdat dikkere mensen al zoiezo wat meer borstomvang hebben.
En er zijn al zoveel meisjes daar onzeker over. :S