Den Helder

De leukste uitgaansmogelijkheden in Den Helder? Post some! Weekendje Den Helder gewonnen met een vriendin. Maargoed, wat valt daar zoal te beleven?
Groetjes!

Haha, ik woon in Den Helder!
Maar euhm, er is niet echt veel te beleven… Ik weet niet wanneer je gaat? Want in de zomer kan je nog naar het strand etc.
Maar het leukste om uit te gaan is de Odeklonje in de Koningstraat, daar gaat eigenlijk iedereen uit.
En op Willemsoord heb je een bioscoop etc. Mischien leuk om heen te gaan?
En de winkels zijn hier wel echt crap, dus als je hard wilt shoppen… dat wordt hem niet… En als je nog vragen hebt, ask me!

Ja het is in de zomer. Maar bedankt in ieder geval! Nouja ik was ook niet van plan heel veel te winkelen, omdat we op de heenweg langs Amsterdam gaan. Maar ik zal het zeker onthouden. Ik dacht laat ik al wat vroeger iets posten zodat er nog genoeg mensen op kunnen reageren :slightly_smiling_face:
Dankjewel!

Oke! In de zomer is het namelijk stukken leuker en meer te doen! Zoals Jazzweekend (leuk met uitgaan), dag van de muziek, Last minute summer event, de vlootdagen (met marine enzo) en natuurlijk strandfeestjes! Graag gedaan en alvast veel plezier dan! haha