Den Helder &Mc Donalds

Hallo meiden,
ik weet niet echt waar dit onder valt
lifestyle leek mij het beste dus sorry als hij onder de verkeerde categorie staat
maar ik ga binnen kort weekendje Den Helder
&dan komen we vanaf het treinstation en willen we naar de Mc Donalds gaan
kan dit lopens?
&weet anders iemand toevallig welke buslijn daar is? :blush:

Routeplanner.nl

Zoek waar het in Den Helder ligt & Zoek vanuit het station. Zo moeilijk is dat toch niet.

Ja dat kan lopend. Is echt twee minuutjes lopen. Je kunt de mac al zien als je de trein uitstapt :’)

als je het station oploopt zie je hem meteen staan haha :grinning:

ik woon daar

ja als je uitstapt bij den helder (niet zuid) zit daartegenover een winkelcentrum en zie je ook gelijk de MC,
buslijn weet ik niet sorry.

dat kan je toch via de site en google uitzoeken?

Google maps.

okeee, heeel erg bedankt (a)

Voor als je hier nog iets aan hebt;

het ligt aan de zijkant van het winkelcentrum, bij de bank enzo. Je moet even een hoekje om, vanaf de bus/trein, en dan ben je er gelijk (:

dubbel

Macdonalds is al hier liefje. ok flauw.
maarja wat deze meiden boven mij zeggen dus…

jaa daar had ik nog wat aan, bedankt ____AJ!

Of OV9292.nl

mag ik vragen wat er in den helder is?

Dit is wat ik weet uit Dellie.
http://www.nps.nl/page/pr…iefde–amp–losse-handjes
Moet je maar ff de aflevering zien. Bedoel ik niet negatief, ookal komt dat nu wel zo over, maar je zit wel dicht bij het strand en de duinen:).

Als we alles met google moeten opzoeken is girlscene ook niet meer nodig -.-

Nou google maakt girlscene niet overbodig hoor. Aan google kan je geen meningen vragen over situaties e.d.

Maar seriously, een beetje standaardinformatie zoals waar er precies een mac zit kan je toch wel even googlen i.p.v. een heel topic aanmaken? Het hele topic aanmaken is meer gedoe dan intikken op google: Mcdonals Den Helder, je ziet waarschijnlijk een link van de mac zelf, KLIK, en tada. You’ve got it.