Den haag

zaterdag ga ik naar Den haag toe, ben er zelf nog nooit geweest.
Dus zijn er winkels die aan te raden zijn?
(behalve h&m ect)

Het ligt er maar net aan waar je van houdt…

Sowieso zit er een LUSH, ze verkopen MAC, er zit een New Yorker, The Body Shop, Claire’s, heel veel schoenenwinkels, ze hebben eigenlijk zowat alles. En er zit een Sephora in de V&D. :grinning:

mega gadgets

the american bookstore

Tiamo

Reve sierradenwinkel (zit in een steegje tegen over de Expo)
En voor de rest ook best wel veel kleine winkeltjes.

Google.
Dat je hier serieus een topic voor aanmaakt zeg…

zo een rare vraag vind ik het nou ook weer niet

Maar googlen gaat veel sneller dan het hier te vragen.

Dat klopt…

Ga je dan naar de stad? Ik bedoel dan bij het centraal station?

En trouwens ik snap jou wel ^^ Teveel moeite om te googlen xD

op google staan geen winkels aanbevolen door meiden zoals wij die van shoppen houden :stuck_out_tongue: dus is het misschien wel handiger om het hier te vragen:)
Ik ben nog nooit in Den Haag wezen winkelen, dus ik kan je niet helpen!

Ik woon in Den Haag…
Maar je moet geen tijd verspillen door alleen over de grote markt te lopen, je moet die kleine straatjes echt in, daar zijn de leukste winkeltjes. De V&D door en dan naar links, dan kom je er wel ^^

haha jij hebt mazzel dan! dicht bij de primark! daar ben ik trouwens wel geweest, gewoon alexander!

eehm? de Primark is in Rotterdam, niet in Den Haag.
En ja hij zit bij Alexander, vlakbij mn huis:*

Het gaat over Den Haag hoor… Volgens mij is er geen Primark… : p
Wel een Freemark maar die was laatst gesloten…-.-

oh foutje ! i apolgize,

nee er staat genoeg op google. maar dan kom je bij de grote normale winkels. Ik ben juist benieuwd naar de kleine winkeljes :slightly_smiling_face:

De Freemark is volgens mij deifnitief gesloten. Een vriendin wilde vrijdag iets ruilen en dat lukte dus niet meer. Ook stond er eerst op bonnetjes altijd dat je 30 dagen kon ruilen en dit keer nog maar 8 dagen. Dus die is weg. Verder heb je wel veel leuke winkels in Den Haag.