Den Haag

Ik ga morgen in Den Haag shoppen en vroeg me af of het een leuke stad is en welke winkels er zijn. Ik ben voornamelijk op zoek naar gala jurken!

Alvast bedankt!

Er worden nu een een paar winkels verbouwd>.<

3 H&M’s , Only, Tiamo, Zara, New Yorker en groot en deels dus die standaard winkels…
Het is niet echt super groot… Geen idee waar je precies allemaal gala jurken kan halen maar iedergeval in de H&M
Je hebt ook van die zij straatjes maar daar kom ik niet zo vaak…
En als je zo’n straat helemaal uit loopt heb je ook nog een grote sting
er zit ook nog een kleinere…

Heel veel, ik weet er maar een paar want ik heb ook nog niet alles gezien, sowieso 1 h&m voor lingerie en sieraden (alleen dat), pieces, only, vero moda(?), the sting (heel groot), lush, en nog veel meer volgens mij.

Ja, daar hebben ze echt heel veel winkels, alleen echt galajurken weet ik niet?

Ja, er zijn ook winkels met galajurken.

Pff. Als je bij het Spui bent zie je een root nieuwbouw gebouw daar zit dus een zara in. en eeuh. verder vooral standaard winkels. voor een super lekkere smoothie raad ik de Smoothie Company, tegenover de Vanilia en naast de Xenos & sabon, aan. Ik neem aan dat je er niet woont (; veel plezier morgen. note even als je nog een leuke winkel hebt ontdekt :grinning:

oja in de V&D heb je een hoop gala jurken

Thanksssss ladies.

Oh trouwens, waar kan je lekker eten?! En het zal mooi meegenomen zijn als het niet al te duur is. :’)

Je kunt naar P&C leuke dingen en goede sale :]

in de V&D daar zit een new look, zou ik zeker naartoe gaan !

uhm er is een macdonald… xD
maar ik eet er bijna nooit…
China town is wel zeg maar de straat achter de hema en Bijenkorf(zullen ook wel gala jurken zijn)
Als je van Chinees houd zitten er daar een paar
er is er eentje waar die eerst heel druk was…
Er zit zit ook nog ergens in spuistraat een griek maar daar heb ik nooit gegeten.

Eten: bij bagels & beans in de prommenade boven de selexyz. VAPIANO! beetje duur moet lang wachten maaar is ZOOO lekker.
Ook kan je naar V.I.P (very.Italian.Pizza) een buget restaurant maar ook echt top en heel mooi. Ik zou alvast de route uitstippellen (:

Bij de V&D zit ook een NEw Look & een Sephora (:

Lekker eten:

• Vapiano ( heb ik net ook gegeten, wel voor 6uur anders is het heel druk), Pizza’s en pasta. Ongeveer ¤10 voor een drankje en een pizza/pasta
  • Popocatepetl, ongeveer ¤13 voor mexicaans eten.
  • V.I.P, Ongeveer ¤10 voor een drankje en iets te eten.

Dit zit allemaal op het buitenhof.

Winkels:
Bershka, V&D (New Look), Sacha, Lemon, Maison de Bonneterie, Sneakerz, 3x Sting, 3x H&M, Ti Amo, Zara, Lush, Hema, Tango, Six, Shoe outline, Afrowinkel enz.

Op de grote markt heb je zo’n klein winkeltje op de hoek (links van de juwelier) die heeft vaak echt hele leuke accessoires! Moet je sowieso even langsgaan. En verder: Ti Amo, Bershka, Tango, Sasha, Bijenkorf, V&D, Bonneterie, Peek&Cloppenburg…
En voor eten: Vapiano inderdaad… en in de vlamingstraat zit ijssalon Gamba, is heel gezellig en gewoon lekker eten voor niet veel geld.

3 H&M’s? Er zijn der maar 2 in de stad. Behalve als je lingerie-winkeltje meetelt, dan zijn het er wel 3.

sting zit er nog maar 2 keer nu… Die ene in de spuistraat is weg.

ik hou van den haag!
Pieces heb ik hier nog niet gehoord.