Den Haag VS Rotterdam

Binnenkort ga ik weer een dagje shoppen met m’n moeder in Rotterdam of Den Haag. Ik vind de winkels van de grote ketens leuk om te shoppen maar vind van die kleine winkel(tje)s, daarmee bedoel ik geen merk of vintagewinkels maar van die winkel(tje)s waar ze kleding van zeg maar marktkwaliteit hebben en die vaak gerund worden door buitenlandse mensen, ook altijd leuk en kan daar ook vaak slagen. Maar welke stad heeft meer van die kleine winkel(tje)s, Rotterdam of Den Haag?

Ik heb nog nooit echt in Rotterdam gewinkeld maar wel in Den Haag en dat vond ik echt heel leuk (: Heb er ook wel veel kleine winkeltjes gezien in de zijstraten enzo.

Als je in Rotterdam het centrum gaat heb je denk ik minder kleine winkeltjes dan Den Haag.

ROTTERDAM DE GEKSTE.

Ik vind in den haag.

Ik vind Den-Haag leuker!

ROFFAA <3 maar daar hebje alleen beurs n zuidplein waar het leuk is beter ga je naar amsterdam kalverstraat kan je gelijk ok misschien een beroemdheid zien ik had bijv. clayton leslie gezien :grinning:

Ik kom uit DH, en als ik eerlijk moet zijn. Zijn er soms wel hele leuke dingen!!

Ik heb in DH gewoond en nu dichtbij Rotterdam, en moet zeggen dat ik nooit slaag in Rotterdam. Weinig leuke winkeltjes, in DH hebben ze die wel.

den haaagg

Bedankt voor alle antwoorden tot nu toe! A-dam ga ik niet meer heen voorlopig want daar kan ik ook nooit slagen en heb sowieso zin in een andere stad dan A-dam. Waar zitten de kleine(re) winkel(tje)s in Den Haag en Rotterdam, in welke straten/winkelcentra?

Den Haag heb je meer kleinere winkels, in Rotterdam alleen die grote winkelketens.

SOWIESO ROTTERDAM

Rotterdam heeft heel veel keus. Je kunt naar alexandrium shoppingcenter (staat bekend om de primark), zuidplein, de stad enzenz. Maarja moet je zelf weten, Den Haag vind ik ook wel cool :stuck_out_tongue:

Den Haag vind ik leuker… ik woon in het centrum…
Heeft veel leuke straatjes met van kleinere winkels en ook leuke sfeer straatjes met lunchrooms…

enn… Pull&Bear…!! :grinning:

PRIMARK <3

dus rotterdam haha !

Rotterdam is wel leuk , maar in Den Haag heb je meer kleinere winkels

DEN HAAG !

Rotterdam! Ben nog nooit in Den Haag wezen shoppen en in Rotterdam kom ik altijd tevreden terug dusja…

Rotterdam heeft geen sfeer, we hebben vooral grote merken en weinig kleine winkels, tenzij je weet waar je moet zoeken.
Wil je gezelligheid: Den Haag
Gewoon kopen wat je nodig heb: Rotterdam