Den Haag CS

Hoi!

Ik moet zaterdag overstappen op een andere trein op Den Haag CS en ik moet van spoor 7 naar spoor 8. Weet iemand toevallig of deze perrons ‘naast’ elkaar liggen zegmaar? Want ik heb maar 4 minuten en dan weet ik dat ik moet haasten haha.

Dankjewel!

Up? ;c

Die twee zijn sowieso erg dicht bij elkaar ja :slightly_smiling_face: Als ze niet tegenover elkaar zijn dan is het sowieso het eerst volgende perron maar voor zover ik me kan herinneren zitten ze wel tegen over elkaar. Maar daar heb je zeg maar één lange baan met alle perrons dus dat red je wel

Uhhm oké, maar zijn er trappen zeg maar waar je overheen moet? Want ik ben écht een ramp in treinen en bussen missen haha.

Nee ik denk het niet hoor.
Als je maar vier minuten overstap tijd hebt, is het meestal aan de andere kant van het perron, maar weet het niet 100% zeker

4 minuten is echt meer dan genoeg! Ze liggen sowieso dichtbij elkaar en je hoeft geen trappen op en af op Den Haag CS.

7 en 8 liggen naast elkaar en nee je hoeft geen trappen op. Alle treinen stoppen op de begane grond.

Merciiii!

Eh je moet een klein stukje omlopen geloof ik (ik moet ineens ook overstappen op den haag om in leiden te komen, van spoor 7 naar spoor :sunglasses: en 4 minuten gaat lukken hoor :slightly_smiling_face:

Om het jezelf nog makkelijker te maken, ga voorin zitten.
Als ik goed tel kan je niet alleen het perron over lopen zeg maar, maar moet je er omheen lopen en dan is het handig om voorin te zitten, hoef je minder te lopen. Geen idee of dit duidelijk uitgelegd is.

Ja haha ik moet dus ook naar Leiden toe.

Dankjewel Tram7, slim idee. Want die perrons zijn redelijk lang en anders moet ik gaan rennen straks
Dankjewel echt iedereen haha!