Demi Fotografie

Hallo allemaal,

Na een tijdje twijfelen heb ik toch maar besloten om een topic te openen.
Ik ben Demi, 15 jaar. Ik ben eigenlijk al heel lang geïnteresseerd in fotografie (dat waren eerst gewoon leuke vakantie kiekjes) maar tegenwoordig ben ik er serieuzer mee bezig.
Ik heb een Canon eos 1100D met een 50mm 1.8 lens.
Ik fotografeer eigenlijk vanalles, maar ik vind het toch het leukste om mensen te fotograferen.

Tips zijn altijd welkom!

(Meest recent)

Hey echt super mooie foto’s maar dat wist ik natuurlijk al he! :wink: hahaha :bowing_man:
En ik sta er ook bij yeahh! :upside_down_face:

Ik vind dat je foto’s een mooie sfeer hebben! Alleen jammer dat het model bij 6 niet scherp is

De sfeer is heerlijk, lekker zomers. Alleen jammer dat bij foto 4, 6 en 7 het model niet erg scherp is. Heb ik zelf ook heel vaak moeite mee… Vooral met een 50mm lens.

Bedankt! Ik vind het ook jammer dat het model bij 6 niet scherp is.

Hier zijn de modellen wel scherp, haha

Mooie foto’s :wink:

Mooie foto’s! Die sfeer maakt het speciaal. Ik zag al meer fotografie topics langskomen, bij allemaal hebben de foto’s een mooie sfeer/kleurgebruik.

Ik vind het mooie foto’s, maar inderdaad jammer dat de modellen soms niet scherp zijn. Ook vind ik het persoonlijk wat minder dat de scherpte van 9 op de kleren van het model ligt en niet op het gezicht, maar aan de andere kant vind ik het hier ook wel weer wat hebben. Ook vind ik het bij 8 de compositie niet zo super, de puntjes van haar haar worden bijvoorbeeld nét afgesneden. Ik denk dat als je haar wat hoger in het beeld had gezet zeg maar het een heel mooie foto was geweest!

Bedankt voor de tips!

Ik vind 12 wel echt geweldig!! Maar misschien had je dat ook wel al gezien op je flickr. De styling is namelijk ook erg leuk, en heel mooi scherp + goede bewerking. :slightly_smiling_face:

Wauw, je foto’s zijn echt prachtig! Hier kan ik nog iets van leren!

Bedankt lovessm en Naomi! ^

Leuke foto’s! Kom je toevallig uit de buurt van Eindhoven? Ik herken de blauwe trap namelijk in je beginpost.

Ja! Dat is in Strijp S

Mooie foto’s! De manier waarop je je foto’s bewerkt is ook heel tof :slightly_smiling_face:

De laatste van deze serie
15.

ik vind het echt prachtig wat je met de kleuren doe

Er zitten al aardig leuke plaatjes bij!! Zelf ben ik ook pas wat meer met fotografie gaan doen; net zoals jij. Heel veel verstand heb ik dus nog niet, maar ik vind de composities van je foto’s leuk :slightly_smiling_face: Wel zou ik er persoonlijk voor kiezen om de copyright iets kleiner te maken! Nu vind ik het net iets te afleidend van de foto. Maar dat is natuurlijk mijn eigen mening!

Bedankt Eline en lifeislikelove! Ik zal inderdaad de copyright wat kleiner maken, vooral bij de verticale fotos worden ze groter.