Dell Inspiron

Weet iemand iets van die laptop?? Want ik wil hem aanschaffen, maar heb geen idee welke processor enzo ik moet nemen. En werkt ie fijn?? Ik gebruik hem gewoon voor school, dus er hoeven geen superzware programma’s op te kunnen draaien.

Maar je kunt op die website voor allemaal opties kiezen (welke processor, hoeveel geheugen, blabla) maar ik heb daar dus totaal geen verstand van. Kan iemand me helpen??

Dit is um btw (dus ook meteen te dell site erbij :wink:): http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/inspiron-13z/pd.aspx?refid=inspiron-13z&s=dhs&cs=nldhs1

Over die laptop weet ik niet of hij goed is of niet. Maar ik heb zelf een Dell (hij lijkt trouwens wel vrij hard op die jij wil) en ik ben er echt zeer tevreden van =D

Ik heb precies dezelfde laptop. Ik heb ´m nu een maand en werkt prima voor school enzo. Je moet gewoon de standaard instellingen nemen, anders wordt de laptop gelijk ook veel duurder.

wow, die is idd wel heel mooi. Maar ik heb een dell, en ik weet niet of je er veel mee doet, maar ik heb ook een dell, en ik heb een grafische opleiding waarvoor hij niet geschikt is.Dells zijn ook heel duur voor wat je ervoor krijgt eigenlijk. Het zijn prima laptops voor de business klasse, maar meer ook niet vind ik.

ja als je het gewoon voor school wil hebben , dan zou ik gewoon de standaard nemen. :slightly_smiling_face:

als je een goede aanbieding hebt, en die zijn er de laatste tijd écht veel, dan zijn ze ontzettend betaalbaar. mijn Studio met eigen kleurtje en extra opties enzo, kostte nog geen 500 euro. supergoede laptop.

Ik had wat opgezocht over processors, maar heb ik aan een dual core processor ofzo genoeg?? Of is 2 duo beter??

Core 2 duo is natuurlijk veel sneller. maar als je niet al te moeilijke programma’s gebruikt is dual core ook prima.

Die heb ik! Ik vind 'm wel chill.

Ok, dus hij loopt dan niet vast als ik bijv internet open heb, word en miss een muziekje? (muziekje heb ik eigenlijk over het algemeen wel meestal op youtube…)

Nog een vraagje, ik moet hem mee kunnen nemen naar zweden, maar is een 15,6 inch laptop dan groot?? Of maakt het niet uit (tegenwoordig zijn alle laptops toch zo licht als een veertje…

K ga morgen naar de mediamarkt om de maten te bekijken.

up (ik moet het eigenlijk wel weten voor morgen)

ik heb hem! die kan je makkelijk meenemen. ik heb ook 15.6 en sleep hem mee in de trein naar stage naar vrienden overal heen.
ik heb de meeste dingen wel standaard gehouden. ik heb alleen mcaffee er op gezet. en een webcam erin, en grotere batterij en meer geheugen, ohja en n rood kleurtje. is wel zo leuk :wink:
succes.

Ja, ik denk dat ik voor de dell inspiron ga. En dan de 15,6 inch.
Er is nu ook korting van 100 euro bij die laptop. dus…

haha, ik wil die ook gaan kopen.
mijn HP is ontploft…
ik heb er nu een via een site gevonden voor 229.
weet niet of het wat is, en of hij goed is.
en of hij ook in de winkel tekoop is.
ik doe er niet veel mee, voor school een beetje + op internet surfen enz.
verder niet veel, alleen filmpjes enz kijken.

xxx.

ik heb dus een andere, maar deze lijkt me ook wel goed.
leuk in roze kleurtje, of zwart.
en anders als er ook is wit.

ik heb een hp maar die is echt kut… mijn linker"muis"knop is lam, het touchpadje (geluid etc) heeft het al eens niet gedaan… maar die deed het plotseling ineens weer. en hij is heel zwaar (heb een 16,1 inch) maar wil als ik het geld bij elkaar krijg in de zomer een dell inspiron duo kopen lijkt me ideaal voor in de trein + doe een journalistiek opleiding dus volgensmij moet dat kunnen.

Verder weet ik niet zoveel over dell maar wel dat ze de laatste tijd erg veel aanbiedingen hebben, ook via CJP dus dat is ook zeker een kijkje waard als je zo’n pasje hebt. :wink: