Dell Inspiron

Weet iemand iets van die laptop?? Want ik wil hem aanschaffen, maar heb geen idee welke processor enzo ik moet nemen. En werkt ie fijn?? Ik gebruik hem gewoon voor school, dus er hoeven geen superzware programma’s op te kunnen draaien.

Maar je kunt op die website voor allemaal opties kiezen (welke processor, hoeveel geheugen, blabla) maar ik heb daar dus totaal geen verstand van. Kan iemand me helpen??

Dit is um btw (dus ook meteen te dell site erbij :wink:): http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Laptops/inspiron-13z/pd.aspx?refid=inspiron-13z&s=dhs&cs=nldhs1

Over die laptop weet ik niet of hij goed is of niet. Maar ik heb zelf een Dell (hij lijkt trouwens wel vrij hard op die jij wil) en ik ben er echt zeer tevreden van =D

Ik heb precies dezelfde laptop. Ik heb ´m nu een maand en werkt prima voor school enzo. Je moet gewoon de standaard instellingen nemen, anders wordt de laptop gelijk ook veel duurder.

wow, die is idd wel heel mooi. Maar ik heb een dell, en ik weet niet of je er veel mee doet, maar ik heb ook een dell, en ik heb een grafische opleiding waarvoor hij niet geschikt is.Dells zijn ook heel duur voor wat je ervoor krijgt eigenlijk. Het zijn prima laptops voor de business klasse, maar meer ook niet vind ik.

ja als je het gewoon voor school wil hebben , dan zou ik gewoon de standaard nemen. :slightly_smiling_face:

als je een goede aanbieding hebt, en die zijn er de laatste tijd écht veel, dan zijn ze ontzettend betaalbaar. mijn Studio met eigen kleurtje en extra opties enzo, kostte nog geen 500 euro. supergoede laptop.

Ik had wat opgezocht over processors, maar heb ik aan een dual core processor ofzo genoeg?? Of is 2 duo beter??

Core 2 duo is natuurlijk veel sneller. maar als je niet al te moeilijke programma’s gebruikt is dual core ook prima.

Die heb ik! Ik vind 'm wel chill.