Dell inspiron 15

Heb jij een dell inspiron?
Wat zijn je ervaringen ermee en wat zijn de + en - punten.

uppie ;d

Uhh, ik heb er geloof ik een, wacht, even nakijken xD

oke nice, ik hoor graag je ervaring ermee want ik overweeg er 1 te kopen

Ja, ik heb er een, ik geloof ook een 15.

+ punten:

• Ingebouwde webcam (geen superkwaliteit, maar wel handig en loopt niet vaak vast tenzij je van die effecten gaat doen, dan hapert ie soms een beetje)

• Hij start snel op, als je je dock uitschakelt.

• Je hebt onderaan een toolbar waarin je je favoriete programma’s kan slepen, dat vind ik heel handig

• Ik heb er windows 7 op, dat vind ik ook heel fijn.

• Je kan 2 schermen naast elkaar zetten, door ze allebei naar de zijkant te slepen, heel handig als je bijvoorbeeld een stuk van wikipedia in je eigen woorden typt op word.

• als je met je muis over een programma in de toolbar gaat kun je precies zien welke pagina’s je van dat programma open hebt staan.

• punten

• soms loopt internet vast, maar ik ben best ongeduldig, dus dan ga ik heel veel klikken en dat helpt niet echt.

• je webcam is best slechte kwaliteit

• als je je dock niet uitschakelt start hij heel langzaam op.

en ik kan nu niet meer bedenken, misschien post ik zo nog een keer.

@Beats heel erg bedankt, zo te zien overtreffen de + punten de - punten. Dus ik denk dat ik maandag die laptop ga bestellen, nogmaals bedankt :slightly_smiling_face:

Okee, owja nog iets, ze hebben hem ook in allemaal kleuren, maar ik heb gewoon zwart. een gekleurde is trouwens wel iets van 20.- duurder.

ja klopt had ik al gezien op de site maar ik wil hem helemaal in het zwart :slightly_smiling_face:

Je internet komt door je processor.
Je webcam komt gewoon omdat het geen goede kwaliteit is.
Je dock zit bij windows, je kan er ook een andere windows op gooien bijv XP of windows 7.

allemaal kleine dingetjes…

Ik heb de Dell Inspiron 15R en ik ben er eigenlijk gewoon heel tevreden over!
Ik vind de webcam helemaal niet verschrikkelijk, ik vind hem best oké. De computer laadt ook lekker snel op.
En nu weet ik even niks meer xD

Je somt dingen op die niets met de laptop te maken hebben, dat zijn dingen van windows 7 zelf.
Als je dingen van een laptop opsomt dan moet je zeggen of de batterij lang meegaat, of die snel is, of die gebruiksvriendelijk is, …

Maar buiten dat heb ik dus wel goede dingen over de Dell inspiron gehoord, zoek anders eens wat reviews op google?

Haha, oke, nouja ik ging er vanuit dat ze windows 7 zou houden, aangezien hij daar standaard mee komt.

Ik heb de laptop gewoon gekocht hoor gister avond :slightly_smiling_face:
¤448, met 3maanden virus scanner.

Ik heb hem ook (weet niet precies of het dezelfde is), maar in ieder geval een dell inspiron. Enige nadeel dat ik kan vinden is dat de batterij niet lang meegaat, maar bij mij staat die voornamelijk op m’n kamer met lader erin, dus maakt niet uit…

Ik heb ook een inspiron :grinning:

heb iets van anderhalf jaar geleden gekocht
+ de virusscanner die erbij zat werkte echt goed
+ uploads voor je computer zijn heel makkelijk en zo opgebouwd dat iedereen het wel snapt
+ de klantenservice is heel goed, wordt super geholpen
+ nadat hij is opgestart werkt hij heel erg snel
+ is bij mij nog nooit vastgelopen
+ heel fijn toetsenbord
+ webcam is heel fijn en werkt bij mij ook goed

• hij start heel langzaam op
  • nu mijn virusscanner is verlopen laadt hij nog langzamer en durf ik ook niks meer te downloaden omdat ik bang ben dat hij dan kapot gaat ofzo
  • de batterij gaat niet zo lang mee
  • mijn oplader begint kapot te gaan
  • voor sommige uploads heb je een cd nodig die ik er niet bij heb gekregen
  • slecht geluid, maar als je boxjes koopt is het opgelost

als ik nog iets weet zal ik het er ook wel bij zetten!

Ik heb er volgens mij ook een… Start traag op en gaat maar 2 of 3 uurtjes mee zonder adapter.
Verder wel heel fijn toetsenbord en hij kan zware programma’s als Photoshop e.d. goed aan (heb wel een i5-processor, weet niet of ze dat allemaal hebben).
Fijn dingetje heuurrrr.